دفعات بازدید: 571

تاریخ انتشار: 1394/02/23 - 10:28

پتروشیمی آماده بازگشت، مهرام در فکر فینال

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مرحله نیمه نهایی لیگ حرفه ای بسکتبال با تنها یک بازی فردا 24 اردیبهشت ادامه پیدا می کند. تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با برد روز دوشنبه 21 اردیبهشت مقابل شهرداری گرگان، دو رقیب سرسخت خود را در جدال فینال تنها گذاشت و جشن اولین صعود به فینال سوپرلیگ بسکتبال را گرفت.

شاگردان مهران شاهین طبع حالا باید چشم به بازی ماهشهر بدوزند تا حریف فینال آنها مشخص شود. دانشگاه آزاد با احتساب بازی های مرحله مقدماتی با نتیجه 2 بر صفر از پتروشیمی پیش است و با نتیجه یک – یک با مهرام مساوی است.

تیم مهرام تهران در صورت پیروزی در بازی فردا یک فینال تمام تهرانی را رقم می زند اما تیم پتروشیمی در صورت پیروزی، سری نیمه نهایی را به بازی ششم می کشاند. مسابقه ای که در روز جمعه 25 اردیبهشت باز هم به میزبانی ماهشهر برگزار می شود و شرایطی مشابه بازی پنجم خواهد داشت.

تیم پتروشیمی امیدوار به بهتر شدن شرایط دو یار خارجی جدید تیم با چند جلسه تمرین همراه بازیکنان ایرانی و همچنین کمی استراحت بعد از سفر به ایران است. بیش از دو هزار تماشاگر ماهشهری که بازی را برای هر حریفی در سالن بعثت این شهر سخت می کنند نیز پشتوانه میزبان در این بازی خواهند بود و کار مهرام را برای صعود مستقیم سخت می کنند.

از طرفی تیم مهرام هم با ذخیره 3 برد از چهار بازی، بدون استرس به ماهشهر می رود. مهرامی ها حتی در صورت دو باخت پیاپی نیز بار دیگر در تهران میزبان بازی هفتم خواهند بود و نیازی به بازی دوباره در جو ماهشهر در صورت واگذار کردن مسابقات پنجم و ششم ندارند.

دیدار پنجم نیمه نهایی بدون پخش مستقیم از ساعت 16 آغاز می شود.

ارسال دیدگاه