دفعات بازدید: 756

تاریخ انتشار: 1394/02/23 - 15:53

بازیکنان پتروشیمی بندرامام : به خاطر دل هواداران می جنگیم و می بریم

سایت باشگاه ورزشی پتروشیمی بندرامام

چشم ها در بندرماهشهر به دنبال پیروزی پتروشیمی بندرامام بر مهرام در پنجمین بازی پلی آف لیگ حرفه ای بسکتبال است

پس از پیروزی تیم دانشگاه آزاد مقابل شهرداری گرگان و راهیابی این تیم به فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال، رقابت دو تیم مهرام و پتروشیمی بندر امام برای مشخص شدن پای دیگر فینال، همچنان ادامه دارد. تیم جنوبی در بازی پنجشنبه به برد فکر می کند تا سرنوشت بازی ها را به دیدار ششم بکشد که در صورت برد در بازی جمعه هم ، به قهرمانی در آخرین بازی در تهران امیدوار می شود. بازی های پلی آف فرصت های زیادی برای تیم ها به وجود می آورد مانند دو بازی که پتروشیمی بندرامام در خانه دارد.

پتروشیمی بندرامام و مهرام که در سال‌های گذشته برگزار کننده فینال لیگ برتر بوده‌اند در لیگ امسال در مرحله نیمه نهایی به هم برخورد کرده‌اند تا فقط یکی از آن‌ها حریف دانشگاه آزاد در فینال شود. بازیکنان مهرام حداکثر استفاده را از 2 بازی نخست مرحله نیمه نهایی در تهران بردند و  در هر دو دیدار پیروز شدند. با این نتیجه و با در نظر گرفتن یک پیروزی و یک شکست مهرام و پتروشیمی بندرامام در مرحله گروهی لیگ حرفه‌ای، شاگردان مصطفی هاشمی 3 بر یک از حریف پر مهره جنوبی پیش هستند و برای رسیدن به فینال به یک پیروزی دیگر نیاز دارند.

مهم‌ترین وظیفه مهران حاتمی در نخستین میزبانی پتروشیمی بندرامام در مرحله نیمه نهایی، دور کردن استرس از شاگردانش است تا شاید بتوانند با حمایت تماشاگران خود کار را به بازی ششم بکشانند. در کنار این، او که معتقد بود بازیکنانش در کوارتر چهارم کم کاری کرده‌اند و باید تذکرات لازم را به آنها بدهد تا حتی در انتهای بازی هم انگیزه لازم را داشته باشند. هماهنگی، عنصر گم شده تیم‌هایی است که از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند، آن هم بازیکنانی که در دقیقه 40 به تیم اضافه شده‌اند. با این حال تأثیر حضور بازیکنان ارزشمندی مثل صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق، محمد جمشیدی ،حامد سهراب‌نژاد و بهنام یخچالی را نباید نادیده گرفت.

دو تیم پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران در بازی پنجم نیمه نهایی لیگ حرفه‌ای بسکتبال از ساعت 16 پنج‌شنبه در بندر امام به مصاف هم می‌روند. بازی ششم این دو تیم در صورت پیروزی پتروشیمی بندرامام، عصر جمعه برگزار می‌شود.

پتروشیمی بندرامام با اندیشه برد در بازی های خانگی می خواهد دل هواداران بیشمار خود را در پلی آف لیگ حرفه ای خوشحال کند.مردمی که به عشق تیم شان به تالار اندشه می آیند و یک صدا پیروزی تیم خود را فریاد می کشند.

در دو روز گذشته بازیکنان پتروشیمی بندرامام که از باخت های دقایق پایانی برابر مهرام خودشان را سرزنش می کردند در آخرین تمرین تیم ، هم قسم شدند به خاطر هواداران مشتاق جنوبی بازی های خانگی را با پیروزی پشت سر بگذارند و در نهایت جام را از تهران به بندرماهشهر بیاورند. آنها در صحبت های خود صراحتا اعلام کردند به خاطر مردم خوب جنوب تا آخرین لحظه مبارزه می کنیم و برای شادی دل هواداران می بریم .

ارسال دیدگاه