دفعات بازدید: 1,417

تاریخ انتشار: 1394/02/23 - 20:10

مسعود سیاهپور : سرپرست تیم بسکتبال مهرام را به دادگاه معرفی می‌کنیم

مسعود سیاهپور

مسئول امور ورزش باشگاه پتروشیمی بندر امام گفت: سرپرست تیم بسکتبال مهرام تهران را به دادگاه معرفی می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر مسعود سیاهپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: سرپرست تیم بسکتبال مهرام تهران هیئت مدیره و تیم پتروشیمی بندر امام را متهم به دخالت در لغو پرواز این تیم به ماهشهر کرده و باید پاسخگوی اظهارات خود باشد.
وی افزود: بنده خود شخصا در فرودگاه ماهشهر حضور داشتم و در انتظار ورود دو بازیکن خارجی تیم پینگ پنگ پتروشیمی بندر امام بودم که در پرواز تهران به ماهشهر حضور داشتند و همسفر بازیکنان تیم بسکتبال مهرام تهران بودند که اعلام شد این پرواز با تأخیر و ساعت 22 امشب انجام خواهد شد.
مسئول امور ورزش پتروشیمی بندر امام خاطرنشان کرد: علت تأخیر را از مسئولان فرودگاه جویا شدم که عنوان کردند به دلیل نقص فنی در هواپیمای فوکر 100 شرکت هواپیمایی نفت و مسدود شدن باند فرودگاه ماهشهر این تأخیر صورت گرفته است.
سیاهپور ادامه داد: نمی‌دانم سرپرست تیم بسکتبال مهرام تهران با این جوسازی‌ها دنبال چه چیزی است اما آنچه مسلم است این است که جامعه بسکتبال کشور به خوبی شخصیت افراد را می‌شناسد و درست و نادرست را به خوبی از هم تشخصی می‌دهد.
وی تأکید کرد: باشگاه پتروشیمی بندر امام از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری خواهد کرد و سرپرست تیم مهرام تهران باید پاسخگوی اظهارات کذب خود و اتهاماتی که به مدیریت این باشگاه وارد کرده باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران در پنجمین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور فردا پنج شنبه از ساعت 16 در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر به مصاف هم خواهند رفت.
تیم مهرام تهران به دلیل نقص فنی در هواپیمای شرکت هواپیمایی نفت و مسدود شدن باند فرودگاه ماهشهر تاکنون موفق به حضور در این شهرستان نشده است.
سرپرست تیم بسکتبال مهرام تهران در مصاحبه با رسانه‌ها مسئولان باشگاه پتروشیمی را متهم به دخالت در لغو پرواز تیم خود کرده است.

ارسال دیدگاه