دفعات بازدید: 914

تاریخ انتشار: 1394/02/27 - 15:32

یک دوره مسابقه شطرنج سریع در اهواز برگزار شد

یك دوره مسابقه استانی شطرنج سریع به مناسبت روز كارگر در اهواز برگزار شد.

 

عبدالامیر خطیب​زاده، رییس هیات شطرنج استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، عنوان كرد: در این دوره از مسابقات که پنج​شنبه و جمعه (24 و 25 اردیبهشت‌ماه) در هفت دور و به روش سوئیسی برگزار شد، 79 شطرنج​باز از اهواز و شهرهای تابع و همچنین دزفول حضور داشتند.

 

وی بیان کرد: در پایان این پیکارها محمد دلجو با 6.5 امتیاز به مقام اول رسید، هادی خیاط‌بیشه، مهدی مومن​زاده و عباس آرمده همگی با با 6 امتیاز و محمدرضا خواجه‌حسینی، سالم حزبه​ییان، فریبرز شیروانی و یاسر زرگانی، همگی  با 5 امتیاز به ترتیب صاحب عنوان​های دوم تا هشتم شدند.

 

رییس هیات شطرنج خوزستان با اشاره به سطح خوب مسابقات، گفت: باوجود این‌که ماه گذشته مسابقات زیر 20 سال كشوری برگزار شد اما در سال جاری این اولین استارت رسمی مسابقات در استان بود.

 

وی ادامه داد: ما تقریبا هر ماه یك دوره مسابقه سریع در سطح استان برگزار می​كنیم كه امسال آغاز آن با مسابقات گرامی‌داشت روز كارگر عجین شده بود.

 

خطیب​زاده با بیان این‌که این دوره از مسابقات محدودیت سنی نداشت، افزود: اغلب شركت​كنندگان نیز كاركنان و فرزندان آن‎ها بودند.

 

وی در پایان خاطرنشان‌كرد: در مراسم اختتامیه به نفرات اول تا هشتم لوح قهرمانی و جوایز نفیسی اهدا و به چهار نفر از آقایان و سه نفر از خانم​های زیر 14 سالی كه صاحب بیشترین امتیاز در بین شركت​كنندگان این محدوده سنی شده بودند هم جوایز ارزنده​ای اهدا شد.

ارسال دیدگاه