دفعات بازدید: 1,472

تاریخ انتشار: 1394/02/27 - 15:35

هزینه 15 میلیاردی برای این فصل دروغ است/ بازیکن ما از تیم‌ ملی خط خورد اما سهمیه‌ محسوب شد

شاپور یاوری بندرامام

مدیر باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: هزینه کردن 15 میلیارد در فصل جاری دروغ است و اگر مدرک دارند، ارائه کنند.

شاپور یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه برخی از ماهشهر گفته‌اند تیم بسکتبال پتروشیمی در فصل جاری 15 میلیارد تومان هزینه کرده است، گفت: این موضع کاملا دروغ است و نمی‌دانم به چه چیزی استناد می‌کنند. اگر مستنداتی دارند ارائه کنند و بحث کنیم. تمام هزینه‌هایی که شده موجود است و اگر دوست دارند میزگرد بگذارند و بررسی کنیم.

وی ادامه داد: البته حق هم دارند متهم کنند، چون جلوی بسیاری از حیف و میل‌هایی که در گذشته در باشگاه می‌شد را گرفته‌ام.

مدیر باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: ما فصل قبل که قهرمان شدیم با پاداش و قرارداد 128 هزار دلار به گیبسون دادیم و تماشاگران هم بسیار راضی بودند.

یاوری در مورد اینکه صمد نیکخواه گفته است شرط قرارداد من گرفتن یار خارجی خوب بود و این اتفاق نیفتاد، گفت: مهران حاتمی، سرمربی تیم این موضوع را به او گفته بود، اما نمی‌دانستیم که در آغاز فصل قانون لیگ ملی را می‌گذارند نمی‌توانیم خارجی جذب کنیم. در لیگ حرفه‌ای هم با گیبسون قرارداد بسته بودیم و به دلیل شرایطی که برای وی افتاد، نتوانست به ایران بیاید.

وی گفت: پیش از آغاز لیگ به همراه حاتمی نزد مشحون رفتیم و گفتیم تکلیف سهمیه را زودتر مشخص کنند و در نهایت 4 بازیکن جوان را آزاد کردند که سه نفر از مهرام و یک نفر از ما بود و اینجا هم ضربه خوردیم. 4 بازیکن در دو پست داشتیم.

یاوری در مورد اینکه گفته می‌شود از نساج پور، بازیکن این تیم به دلیل کم بازی کردن به عنوان گرانقیمت ترین تماشاگر بسکتبال یاد می‌شود، گفت: پیش از آغاز لیگ با عرفان نساج پور هم قرارداد بسته بودیم و حتی او را به تورنمنت کویت هم بردیم و یک هفته مانده به آغاز لیگ که نمی‌توانستیم وی را تغییر بدهیم، چون تیم دیگری نبود که برود و اخلاقا درست نبود. متاسفانه پیش از جام جهانی او را از تیم ملی خط زدند، اما از سوی دیگر سهمیه ملی محسوبش کردند.

مدیر باشگاه پتروشیمی بندرامام در مورد برگزاری رقابت‌های غرب‌آسیا گفت: هنوز هیچ چیز برای برگزاری این رقابت‌ها مشخص نیست. لبنانی‌ها انصراف داده‌اند و در حال حاضر تنها مهرام و پتروشیمی هستند.

پتروشیمی در دیدار رده بندی لیگ حرفه‌ای روز پنجشنبه به مصاف شهرداری گرگان می‌رود.

ارسال دیدگاه