دفعات بازدید: 12,362

تاریخ انتشار: 1390/09/28 - 4:24

سومی تیم بسکتبال بانوان ماهشهر در لیگ دسته دو خوزستان

تیم بسكتبال بانوان پتروشیمی بندرامام مقام سومی مسابقات لیگ دسته دوم خوزستان را کسب نمود

 خانم مرعونیان مسئول ورزش بانوان پتروشیمی بندرامام افزود: این رقابت ها در طول سه روز برگزار شد و تیمهای بسكتبال بانوان دزفول اول ، فولاد اهواز و بانوان پتروشیمی بندر امام به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود كردند.

وی گفت: در این سری از مسابقات كه در سالن ورزشی فجر دزفول برگزار شد تیم های بسكتبال بانوان دزفول،رامهرمز،فولاد اهواز،پتروشیمی بندر امام ،هیات بسكتبال ماهشهر،پیام اهواز ،نفت آبادان شركت و در دو گروه به صورت دوره ای و ضربدری به رقابت پرداختند.

ایشان در ادامه افزودند : ما برای این مهم برنامه ریزهای لازم را انجام داده بودیم و در این مدت ضمن تمرینات مناسب مسابقات تدارکاتی هم گذاشته بودیم که نفرات تیم با آمادگی لازم پا به عرصه مسابقات بگذارند  ضمن اینکه اگر حمایت های همه جانبه جناب آقای مرمزی زاده ریاست محترم و زحمتکش امور ورزش پتروشیمی بندرامام نبود این موفقیت ها حاصل نمیشد که جا دارد به نمایندگی از ورزش بانوان پتروشیمی بندرامام از ایشان تشکر و قدردانی نمایم

ضمن اینکه ایشان یادآور شدند که تیم پتروشیمی بندرامام با همین ترکیب توانست عنوان نایب قهرمانی صنایع پتروشیمی ایران را کسب نماید.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :4

  • امیری

    تاریخ : ۲۹ - آذر - ۱۳۹۰

    با سلام ضمن تشکر از سرکار خانم مرهونیان میشه اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم را هم اعلام بفرمائید.


  • 20

    تاریخ : ۲۹ - آذر - ۱۳۹۰

    این بازیها رو بچه ها با تمام وجود و با غیرت انجام دادند و حداقل انتظار ما یک استقبال گرم بود امیدوارم در دوره های بعد به بسکتبال بانوان بیشتر اهمیت بدن ظرفیت بسکتبال بندر امام بیشتر از اینهاست. با تشکر از همه ی بچه های تیم.


  • دوستدار .....

    تاریخ : ۳۰ - آذر - ۱۳۹۰

    سلام .
    به همه بچه های تیم ،کادر فنی و سرپرست محترم خسته نباشید و تبریک میگم .
    امیدوارم پله های طرقی رو طی کنین و به سکوهای افتخار برسین .
    بچه ها سکوهای افتخار دور از دسترس نیست ، همت شمارو می خواد .


  • راحیل ایمانی

    تاریخ : ۱ - دی - ۱۳۹۰

    باسلام

    ما به یاری خداوند و همت برخی از بازیکنان باغیرت تیم پتروشیمی توانستیم با وجود حاشیه های زیادی که پیرامون تیم و بعضا تا درون خود تیم کشیده شده بود، بازی رو ارائه دهیم و به مقامی برسیم که خیلی ها انتظارشو نداشتند اونم در موقعیتی که نزدیک به یک سال تیم بدون مربی به تمرین می پرداخت.
    از مسئولین محترم خواهشمندم به بازیکنان ارج نهند و باسرکار خانم مرهونیان همکاری های لازم را مبذول فرمایند ، چون بچه های تیم هم استعداد دارند هم توانایی وقابلیت های بسیار برای رسیدن به مقام های بالاتر..
    با سپاس..


ارسال دیدگاه