دفعات بازدید: 934

تاریخ انتشار: 1394/02/28 - 21:33

پا پیروزی در مرحله پلی آف ; شانس پتروشیمی برای حضور در فینال لیگ برتر بیشتر شد

پینگ پنگ لیگ برتر ایران

مسابقات مرحله پلی آف لیگ برتر تنیس روی میز روز دوشنبه در ماهشهر پیگیری شد و تیم پتروشیمی بندر امام توانست با نتیجه 6 بر 3 حریف خود را شکست دهد و به حضور در بازی پایانی لیگ برتر امسال امیدوار شود.

 به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران، در دومین دیدار مرحله پلی آف لیگ برتر تنیس روی میز تیم پتروشیمی بندر امام که برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ گذشته دو بازیکن خارجی را به خدمت گرفته در ماهشهر میزبان تیم خلیج پژم بود.

 این دیدار از ساعت 16 روز دوشنبه 28 اردیبهشت ماه با قضاوت علیرضا حجازیان آغاز شد. تیم پتروشیمی بندر امام در نخستین بازی با ترکیب محمد علی روئین تن و محمدرضا اخلاق پسند مقابل تیم دو نفره حامد باشت باوی و پوریا عمرانی به میدان رفت و سه بر یک نتیجه را به بازیکنان تیم میهمان واگذار کرد.

 در دومین بازی ویکسینگ چن بازیکن چینی الاصل اتریشی تیم پتروشیمی در نخستین بازی خود در لیگ ایران مقابل بهنام رحمت پناه به میدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید تا نتیجه برای دو تیم مساوی شود.

 در ادامه این مسابقه توماس کنیات آلمانی دیگر بازیکن خارجی پتروشیمی برای این تیم به میدان رفت و توانست آرمان حاجیعی را شکست دهد. در این بازی آرمان حاجیعی بازیکن جوان خلیج پژم یک گیم از بازیکن آلمانی تیم پتروشیمی گرفت و با نتیجه سه بریک بازی را واگذار کرد.

 تیم خلیج پژم در ادامه این مسابقه با دو پیروزی پیاپی پوریا عمرانی و مهران احدی در مقابل محمد فرقدانی و محمدرضا اخلاق پسند در مجموع سه بر دو از تیم میزبان پیش افتاد. مهران احدی موفق شد در یک بازی نزدیک و دیدنی با نتیجه 3 بر 2 اخلاق پسند را شکست دهد.

 بازیکنان پتروشیمی در ادامه مسابقه با کسب چهار پیروزی متوالی در مجموع بازی را با نتیجه 6 بر 3 به سود خود خاتمه دادند تا برای مشخص شدن دو تیم فینالیست لیگ برتر همه نگاهها به دو بازی دور برگشت مرحله پلی آف دوخته شود.

 گفتنی است بازی های دور برگشت مرحله پلی آف روز 30 اردیبهشت ماه به طور هم زمان برگزار می شود که تیم دانشگاه آزاد که در بازی رفت 6 بر یک شهرداری تبریز را شکست داده بود در تهران میزبان این تیم تبریزی است. همچنین در دیگر بازی  تیم پتروشیمی بندر امام در بندر عباس میهمان خلیج پژم است.

 نتایج کسب شده در این دیدار به شرح زیر است:

محمد علی رودین تن، محمد رضا اخلاق پسند 1 – 3 حامد باشت باوی، پوریا عمرانی

ویکسینگ چن 3 – 0 بهنام رحمت پناه

توماس کنیات 3 – 1 آرمان حاجیعی

محمد فرقدانی 1 – 3 پوریا عمرانی

محمد رضا اخلاق پسند 2 – 3مهران احدی

محمد علی روئین تن 3 – 1 حامد باشت باوی

توماس کنیات 3 – 0 بهنام رحمت پناه  

ویکسینگ چن 3 – 0 آرمان حاجیعی

محمد رضا اخلاق پسند 3 – 0 پوریا عمرانی

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • sahar

    تاریخ : ۲۸ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    تیریک به تیم پینگ پنگ پتروشیمی بندر امام.ان شالله قهرمانی


ارسال دیدگاه