دفعات بازدید: 1,489

تاریخ انتشار: 1394/03/01 - 23:29

یاوری : با وجود برخی اتفاقات ، طبق برنامه پیش می رویم

شاپور یاوری مدیرعامل پتروشیمی بندرامام

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام مقام سوم رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال را به دست آورد. این تیم در بازی رده بندی با اقتدار تیم شهرداری گرگان را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر شاپور یاوری مدیر باشگاه پتروشیمی بندرامام بعد از این مسابقه گفت : امسال فصل دشواری را در لیگ ملی و لیگ حرفه ای پشت سر گذاشتیم. نوع سهمیه بندی فدراسیون بسکتبال در شروع فصل ضربه بزرگی به ما زد. فدراسیون چندین بازیکن مهرام را از سهمیه بازیکنان ملی خارج کرد در شرایطی که در تیم ما تنها بهنام یخچالی از سهمیه خارج شد. در لیگ حرفه ای نیز مشکلات زیادی برای استخدام بازیکنان خارجی داشتیم که شیطنت های داخلی در به وجود آمدن آن  بی تاثیر نبود.

یاوری با گفتن اینکه فصل بازی های 94 – 93  تمام شده است و باید به فکر فصل آینده بود ادامه داد : پتروشیمی بندرامام بازیکنان جوانی به خدمت گرفته است که برای سال های آینده به این نفرات امید زیادی دارد. طبیعی است تیمی بعد از دو بار قهرمانی پی در پی ، نگاه از درون داشته باشد و تغییراتی برای دوره های آتی ایجاد کند. با وجود برخی اتفاقات ما براساس برنامه پیش می رویم.

مدیر باشگاه پتروشیمی بندرامام در پاسخ به این پرسش که چرا پتروشیمی بندرامام با داشتن دو عنوان قهرمانی باید با مهرام برای گرفتن سهمیه جام باشگاههای آسیا بازی کند ، گفت :برای خود ما هم این پرسش وجود دارد اما هنوز تکلیف فدراسیون بسکتبال و بازی های غرب آسیا مشخص نیست. شایعاتی به راه افتاده اما هنوز چیزی مکتوب به دست مان نرسیده است. اگر کشورهای دیگر قهرمانان لیگ های خود را به دور نهایی جام باشگاههای آسیا اعزام می کنند پس این حق طبیعی پتروشیمی بندرامام است که در رقابت های نهایی حاضر شود و به بازی انتخابی غرب آسیا نیاز نیست.ما با دبیر فدراسیون بسکتبال غرب آسیا در حال مذاکره هستیم. 

ارسال دیدگاه