دفعات بازدید: 2,324

تاریخ انتشار: 1394/03/03 - 2:37

رئیس هیئت شطرنج : جشنواره یادواره مرحوم سید نوید حجازی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار میشود

رضا سیستانی

رضا سیستان رئیس فعال و زحمتکش هیئت شطرنج شهرستان بندر ماهشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش ماهشهر اظهار کرد : مسابقات قهرمانی شطرنج ، جشنواره یادواره مرحوم سید نوید حجازی در دو بخش بانوان و آقایان به ترتیب در تاریخ 6/3/1394 و 8/3/1394 برگزار میگردد.

وی با بیان این‌ که برگزاری شایسته مسابقات یادواره مرحوم حجازی اهمیت فراوانی دارد ، عنوان‌ کرد:‌ هیات شطرنج شهرستان بندر ماهشهر با عنایت به اهمیت این یادواره تصمیم دارد مسابقات آقایان را در سطح استان خوزستان و با اهداء جوایز نفیس و ارزنده برگزار کند.

رئیس هیئت شطرنج ماهشهر گفت:‌ جا دارد از اقدام ارزشمند آقای وحید کاظمی نژاد به عنوان منادی صادق پاسداشت کرامت انسانی و مبتکر این حرکت زیبا تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم با برگزاری مستمر این یادواره هر ساله یاد و نام مرحوم سید نوید حجازی که از ورزشکاران ممتاز کشورمان بود را زنده نگه داریم.

سیستان در پایان افزود : امیدوارم ورزشکاران رشته شطرنج با حضور خود ضمن گرامیداشت و احترام به یادواره مرحوم حجازی باعث بالا رفتن سطح کمی و کیفی این دوره از مسابقات شوند ضمن اینکه از همکاری همه مسئولین و ورزش دوستان که در این امر ارزشمند مشارکت داشته اند تشکر و قدردانی میکنم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • راشين

    تاریخ : ۳ - خرداد - ۱۳۹۴

    با سلام و خسته نباشيد خدمت همه حتما شركت خواهيم كرد


  • رضا حیاتی

    تاریخ : ۳ - خرداد - ۱۳۹۴

    برادر و دوست عزیزم جناب سیستان
    بسیار سپاسگذارم که در این امر مهم ما را یاری میفرمائید.
    از طرف خانواده مرحوم نوید حجازی از شما متشکرم


ارسال دیدگاه