دفعات بازدید: 1,188

تاریخ انتشار: 1394/03/09 - 16:08

یاوری :تعامل دو سویه میان باشگاه ها و فدراسیون مسیر توسعه را هموار می کند

یاوری فدراسیون پینگ پنگ

در پی حضور سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در شهرک بعثت بندر امام به عنوان یکی از تماشاگران ویژه بازی رفت فینال لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای ایران، مدیر عامل باشگاه پتروشیمی در دیدار با احمد سعادت مند گفت : از برنامه های این فدراسیون برای رونق این ورزش حمایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش شهرستان بندر ماهشهر شاپور یاوری با اعلام اینکه باشگاه پتروشیمی به عنوان یکی از قدیمی ترین باشگاههای حاضر در لیگ برتر همواره آمادگی کمک به فدراسیون تنیس روی میز را در پیش برد برنامه هایش دارد در ملاقات با احمد سعادت مند عنوان داشت: از هیچ کمکی به بهبود وضعیت تنیس روی میز دریغ نداریم و با به وجود آمدن تعامل دو سویه میان باشگاهها و فدراسیون که هردو در یک راستا همدیگر را کامل می کنند، باشگاه پتروشیمی آمادگی هر نوع حمایتی از این ورزش را دارد.

 

در ادامه احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون با اعلام این که در برنامه هایش حساب خاصی روی باشگاهها برای شرکت در تورنمنت های داخلی و خارجی دارد، گفت: ماقصد داریم در بسیاری از رویدادهای بین المللی باشگاهها را شرکت دهیم و آنها را ترغیب کنیم که در رقابت های بین المللی داخلی مثل جام فجر هم حضوری فعال داشته باشند.

 

وی افزود: یکی از اهداف استراتژیک فدراسیون تنیس روی میز در مسابقات جاری جام فجر، مشارکت و بهای هرچه بیشتر دادن به باشگاهها در این رویداد مهم است.

ارسال دیدگاه