دفعات بازدید: 2,027

تاریخ انتشار: 1394/03/09 - 16:15

تقدیر وزارت ورزش و مسئولان فدراسیون بسکتبال از مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام

شاپور یاوری مدیرعامل پتروشیمی بندرامام

در جریان  فینال لیگ حرفه ای بسکتبال ، باشگاه پتروشیمی بندرامام یک نماینده ویژه داشت. شاپور یاوری مدیر عامل باشگاه پتروشیمی بندرامام بنا به دعوت فدراسیون بسکتبال به تالار آزادی رفت و طی مراسمی از سوی نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون بسکتبال  تجلیل شد.

این مراسم به مناسبت  سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و همزمان با سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی و آزاد سازی خرمشهر با یاد مجاهدت رزمندگان و ایثارگران که دفاعی غیورانه از اسلام و جمهوری اسلامی ایران داشتند  ، برگزار شد.

شاپور یاوری که از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و  آزاده جانباز است ، یک بار دیگر خاطرات شوق فداکاری سرشار از معرفت فروزان و درخشان را در قلبها و جانهای حاضران در تالار آزادی زنده کرد.

شاپور یاوری پتروشیمی بندرامام

در پایان مراسم ، ضمن قدردانی از یاوری  با اهدای لوح تقدیر و هدیه از این آزاده جانباز هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

متن لوح اهدایی به این شرح است :

جناب آقای شاپور یاوری

آزاده جانباز گرانقدر – مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پتروشیمی بندرامام

حفظ و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی در گروی تلاش دلسوزانه انسان هایی می باشد که روح و فکر والایشان سرشار از عشق به دین مداری و ملیت شان است .

بدینوسیله از تلاش های ارزنده ، کوشش های صادقانه و مساعی هوشمندانه حضرتعالی در حوزه خدمت رسانی به جامعه ورزش کشور تقدیر و تشکر نموده ، از درگاه خداوند متعال کمال تندرستی و دوام توفیقات جنابعالی را آرزومندیم .

فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران

ارسال دیدگاه