دفعات بازدید: 1,125

تاریخ انتشار: 1394/03/15 - 19:23

اخلاق‌پسند: برنامه‌ریزی فدراسیون قبلی، مغرضانه و کینه‌توزانه بود

شاهین اخلاق پسند

بازیکن تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام گفت: فدراسیون در یک برنامه‌ریزی هدفمند کاری کرد که همه بازیکنان به جز ۴ نفر از گردونه تیم ملی خارج شوند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر ،محمدرضا اخلاق‌پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: اینکه تیم ما امسال به نایب قهرمانی رسید به برنامه‌ریزی فدراسیون برمی‌گردد که ضعیف و مغرضانه بود. فدراسیون تنیس روی میز متأسفانه طوری قوانین را در دقیقه ۹۰ تغییر داد که به یک‌باره سه ملی‌پوش به یک تیم رفتند. به نظرم فدراسیون در یک برنامه‌ریزی سه ساله و هدفمند کاری کرد که همه بازیکن به جز چهار نفر از گردونه حضور در تیم ملی خارج شوند.

وی افزود: در سال‌های اخیر یادم نمی‌آید که تیم ملی بدون همین نفرات خاص به اردو رفته و در مسابقات شرکت کرده باشد. نخبه‌های تنیس روی میز همگی از گردونه رقابت خارج شدند. وقتی فقط چهار بازیکن در تیم ملی باشند، دیگر تمرین کردن برای سایر پینگ‌پنگ‌بازان فایده‌ای ندارد و بقیه نمی‌توانند خودشان را نشان بدهند.

این بازیکن ادامه داد: به تیم دانشگاه آزاد تبریک می‌گویم و بحثم اصلاً درباره قهرمانی این تیم نیست، چون هر باشگاهی به منافع خودش فکر می‌کند. به نظرم فدراسیون باید به شکلی برنامه‌ریزی کند که همه بازیکنان فعال و اکتیو باشند، نه اینکه فقط به چند بازیکن خاص اهمیت داده شود. این مسئله روی کیفیت لیگ هم تأثیر می‌گذارد.

اخلاق‌پسند گفت: فدراسیون بزرگترین ضربه را به تنیس روی میز وارد کرده است. در واقع مسئولان پیشین با یک برنامه‌ریزی کینه‌توزانه خوب‌های پینگ‌پنگ ایران را از گردونه خارج کردند. به نظرم در پنج سالی که زارع‌پور رئیس فدراسیون بود، تنیس روی میز ایران ۲۰ سال به عقب رفت.

گران‌ترین پینگ‌پنگ‌باز لیگ برتر ایران در پایان عنوان کرد: من نسبت به قرارداد سال گذشته‌ام ۱۰ میلیون تومان کمتر گرفتم. به نظرم این حداقل پولی است که باید توسط آن به بازیکنان انگیزه داد. اگر مبلغ قراردادها پایین‌تر از این باشد، چرخ تنیس روی میز نمی‌چرخد. باید منافع بازیکنان نیز در این باره در نظر گرفته شود.

 

ارسال دیدگاه