دفعات بازدید: 1,115

تاریخ انتشار: 1394/03/15 - 20:58

سرمربی تیم ملی امید : ماهشهر میزبانی شایسته برای اردو استعداد یابی تیم ملی امید ایران بود

ناظم الشریعه

گفتگوی کوتاه با ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال امید ایران :

لطفا کاملا خودتان را معرفی کنید و در حال حاضر در چه قسمتهای مشغول به فعالیت هستید؟

سید محمد ناظم الشریعه هستم کارشناس ارشد رشته تربیت بدنی ، مدرس فوتسال در afc و در حال حاضر هم دستیار مربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان هستم ، سرمربی تیم ملی فوتسال امید ایران و مسئول طرح استعدادیابی بزرگ ایران

چه عواملی باعث شد که شهرستان بندر ماهشهر را به عنوان اولین میزبان انتخاب کنید؟

طرح استعدادیابی طرح بسیار بزرگیست که ما ده استان را که پیشرفت و رشد فوتسال در آن بیشتر بوده را معرفی کردیم ، ضمن اینکه خود من در دو سال گذشته در خوزستان بودم و کمابیش با مدیران فوتسالی ماهشهر در ارتباط بودم و وقتی جهت بازدید امکانات آمدم شرایط ماهشهر را مساعد دیدم و از همه مهمتر علاقه مندی مدیران این منطقه باعث شد تا ماهشهر را به عنوان میزبان انتخاب کنیم.

به عنوان مسئول کمیته استعداد یابی نظر شما در خصوص فوتسالیست های ماهشهری؟

نمونه بارز این مهم این است که از 14 بازیکنی که از شهرستان بندر ماهشهر به اردو تیم ملی امید ایران آمده اند 5 نفر برای مرحله دوم انتخاب شده اند ضمن اینکه سالن این شهرستان یکی از بهترین سالن های فوتسال کشور است که کمک شایانی به پیشرفت این رشته می کند.

به نظر شما امکان برگزاری مسابقات بین المللی در ماهشهر وجود دارد ؟

مدیران استقلال نوین خصوصا جناب ثابت که فردی ورزشی و علاقه مند است و همچنین فرمانداری که بسیار پیگیر و ورزش دوست است در این خصوص با ما صحبت های داشتند و ما هم با توجه به امکانات این شهرستان قصد داریم در ابتدا یکی از اردوهای تیم ملی بزرگسالان ایران را در ماهشهر برگزار کنیم البته کاری خواهیم کرد که فوتسال شهرستان هم از این اردو بهره لازم را ببرند.

اردو تیم ملی امید چند روز طول کشید و برای چه مسابقاتی آماده میشوید؟

اردوی تیم ملی امید 3 روز به طول انجامید ، این اردو جهت استعدادیابی 3 استان خوزستان ، بوشهر و ایلام بود که ان شاء لله این افراد جهت حضور در مسابقات آسیایی 2017 انتخاب میشوند.

کلام آخر ؟

باید سعی کنیم با توجه به امکانات خوب این شهرستان همه کمک کنند تا شاهد پیشرفت بیشتری باشیم و در پایان از میزبانی خوب شهرستان بندر ماهشهر بالاخص جناب ثابت مدیرعامل باشگاه استقلال نوین ماهشهر تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم این همکاری خوب در جهت پیشرفت دوچندان این شهرستان تداوم داشته باشد.

اردو استعدادیابی فوتسال ماهشهر

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • احمد ثابت

    تاریخ : ۱۷ - خرداد - ۱۳۹۴

    با سلام
    جا دارد که ار همین خبر گزاری از برادر عزیز وبزرگ خودم جناب اقای سید محمد ناظمالشریعه تشکر وقدردانی بکنم واز خداوند منان برای ایشون وهمه خدمتگزاران صدیقی که برای این مملکت در تلاشند عرت وطول عمر بابرکت را اروزمندم


ارسال دیدگاه