دفعات بازدید: 2,163

تاریخ انتشار: 1394/03/23 - 8:45

رقابت‌های پینگ‌پنگ بانوان خوزستان در ماهشهر به کار خود پایان داد+عکس

بندر ماهشهر

دبیر هیئت پینگ‌پنگ شهرستان بندر ماهشهر گفت: مسابقات پینگ‌پنگ بانوان استان یادواره مرحوم سید نوید حجازی عصر امروز با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، وحید کاظمی‌نژاد عصر امروز در حاشیه اختتامیه مسابقات پینگ‌پنگ بانوان استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در ادامه جشنواره ورزشی یادواره مرحوم سید نوید حجازی امروز هیئت پینگ‌پنگ این شهرستان میزبان مسابقات بانوان استان خوزستان بود.

وی افزود: در این رقابت‌ها بازیکنانی از شهرستان‌های اهواز، آبادان، ماهشهر، امیدیه، خرمشهر و رامهرمز شرکت کرده بودند که در نهایت آوا علیزاده از اهواز قهرمان این دوره از مسابقات شد، فرناز اسکندری از رامهرمز مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد و فرشته احمدزاده و فریبا اولاد عسکری نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ شهرستان بندر ماهشهر در ادامه با بیان اینکه برگزاری این مسابقات در توسعه این رشته و پیشرفت بازیکنان پینگ‌پنگ استان خوزستان تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: سطح این دوره از مسابقات رضایت‌بخش بود و بازیکنان خوبی در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند.

کاظمی‌نژاد اضافه کرد: از هیئت پینگ‌پنگ استان خوزستان که این میزبانی را به شهرستان بندر ماهشهر واگذار کرد تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدواریم توانسته باشیم میزبان شایسته‌ای برای این دوره از مسابقات بوده باشیم.

وی در پایان یادآور شد: در حاشیه این مسابقات پرویز نوذری رئیس هیئت پینگ‌پنگ ماهشهر و امیری‌نیا رئیس امور ورزش دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر ، رضا حیاتی رئیس کمیته باشگاه ها ، سمیه دالوند نایب رئیس هیات و فرح سیستانی رئیس کمیته مربیان هیئت پینگ پنگ با اهدای جوایز به قهرمانان و همچنین اهدای لوح تقدیر و هدیه به آیه آبادی قهرمان خردسالان استان خوزستان و همچنین ملینا کاظمی‌نژاد به عنوان خردسال‌ترین بازیکن این دوره از مسابقات از آنها تجلیل کردند.

Picture 471

00000000

Picture 480

Picture 494

ملینا کاظمی نژاد

پینگ پنگ بندر ماهشهر

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :4

  • رضا حیاتی

    تاریخ : ۲۳ - خرداد - ۱۳۹۴

    جا دارد از زحمات همه ی عزیزانی که همیشه در امر پیشرفت ورزش گام برمیدارند تشکر و قدردانی نموده و توفیق روزافزون برای آنها از ایزد منان خواستارم.


  • حیات نوشادی

    تاریخ : ۲۳ - خرداد - ۱۳۹۴

    خداقوت به تمامی عزیزان زحمتکش که در برگزاری این مسابقات همت کردند و تبریک به مقام آوران عزیز


  • امین آبادی

    تاریخ : ۲۳ - خرداد - ۱۳۹۴

    باسلام
    ممنون وخسته نباشی از برگذارکنندگان این مسابقات وممنون ممنون ممنون ازآقای کاظمی نژاد که فعالانه پیگیر ورزش شهرستان میباشد.


  • ندا خلعتبری

    تاریخ : ۲۳ - خرداد - ۱۳۹۴

    با سلام
    به تمام عزیزانی که در این مسابقات شرکت کردند خسته نباشید میگم و آرزوی سلامتی و موفقیت در تمام مراحل زندگیتان را از خداوند خواستارم. تبریک ویژه به دوست مهربون و قدیم خودم فریبا جون … با تشکر از هیات پینگ پنگ ماهشهر.. خدا قوت.


ارسال دیدگاه