دفعات بازدید: 230

تاریخ انتشار: 1390/06/25 - 8:11

ماهشهر قهرمان مسابقات والیبال بانوان ایران شد

 

ماهشهر در حضور تماشاگران پر شور خود قهرمان وایبال نوجوانان ایران شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ماهشهر مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان ایران به میزبانی شایسته ماهشهر با حضور 10 تیم در دو گروه 5 تیمی برگزار شد که از هر گروه دو تیم به مرحله دوم مسابقات صعود کردند پس از صعود 4 تیم به مرحله نیمه نهایی این مسابقات با بازی تیم های ماهشهر با کرمانشاه آغاز گردید که تیم ماهشهر توانست بازی را یا حساب سه بر دو به نفع خود به پایان برساند و به فینال مسابقات راه یابد در دیگر مسابقه تیم گلستان توانست آذربایجان شرقی را مغلوب کند تا حریف تیم خوزستان در فینال گردد.

در دیدار  رده بندی این مسابقات تیم آذربایجان شرقی توانست تیم کرمانشاه را سه بر دو شکست دهد تا عنوان سومی را به خود اختصاص دهد.

در فینال این مسابقات دو تیم خوزستان و گلستان به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان تیم ماهشهر توانست در حضور تماشاگران پرشور خود با نتیجه مقتدرانه 3 بر 0 تیم گلستان را شکست دهد و برای اولین بار در تاریخ والیبال بانوان استان خوزستان عنوان قهرمانی ایران را در رده نوجوانان به خود اختصاص دهد.

در پایان مسابقات با حضور منوچهر حیاتی فرماندار ورزش دوست و مردمی ماهشهر ، قنواتی عضو شورای شهر ماهشهر ، جمالپور رئیس هیئت والیبال استان خوزستان مراسم اختتامیه این مسابقات انجام گردید.

در پایان منوچهر حیاتی فرماندار ماهشهر جهت تشویق تیم خوزستان که از 8 بازیکن ماهشهری بهره میگرفت به هر کدام از بازیکنان و کادر فنی مبلغ 1000000 ریال اهداء کرد.

ارسال دیدگاه