دفعات بازدید: 1,323

تاریخ انتشار: 1394/04/03 - 15:15

توقف مدافع عنوان قهرمانی جام رمضان، مقابل تیم خبرگزاری فارس ماهشهر

خبرگزاری فارس

تیم مینی‌فوتبال خبرگزاری فارس دفتر ماهشهر، در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام رمضان، تیم سامان قهرمان دوره قبل این مسابقات را متوقف کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از خبرگزاری فارس از ماهشهر، رقابت‌های مینی‌فوتبال جام رمضان شهرک بعثت دوشنبه شب با برگزاری دیدار بین تیم سامان قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها و تیم خبرگزاری فارس دفتر ماهشهر در گروه یک این مسابقات آغاز شد.

در این دیدار نفس‌گیر که با قضاوت امین حیاتی و ولید عساکره برگزار شد، در نیمه نخست، با وجود تلاش بازیکنان دو تیم هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و این دو تیم به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند.

در نیمه دوم این مسابقه، بازیکنان تیم خبرگزاری فارس ماهشهر در یک بازی حساب شده و برتر توانستند روی یک حرکت زیبا توسط سید مهدی موسوی به گل دست پیدا کنند.

اما در حالی که دقایق زیادی به پایان مسابقه و پیروزی یک بر صفر خبرگزاری فارس باقی نمانده بود، تیم سامان از تعلل و غفلت بازیکنان تیم مقابل استفاده کرد و توسط احمد دریس بازی را به تساوی کشاند.

به این ترتیب تیم خبرگزاری فارس ماهشهر در نخستین گام موفق شد مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را با نتیجه یک بر یک متوقف کند.

بازیکنان تیم خبرگزاری فارس ماهشهر را در این دیدار، صادق حیدری (دروازه‌بان)، طالب آقاجری، سید مهدی موسوی، رضا ولی‌پور، رضا محمدعلیزاده، امین مسیحی (دروازه‌بان دوم) و جلیل ادریساوی (بازیکن مربی) تشکیل می‌دادند.

در این دیدار، صادق حیدری دروازه‌بان تیم خبرگزاری فارس ماهشهر، چندین موقعیت صد در صد گل را با واکنش‌های زیبا و به موقع خود از تیم حریف گرفت و نقش زیادی در توقف قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها ایفا کرد.

تیم خبرگزاری فارس ماهشهر در ادامه این رقابت‌ها و در دیدار بعدی خود، چهارشنبه همین هفته به مصاف تیم مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر چمران خواهد رفت.

ارسال دیدگاه