دفعات بازدید: 2,528

تاریخ انتشار: 1394/04/05 - 19:23

زیباترین استخرهای دنیا به کجا تعلق دارند؟ + عکس

استخر
در میان استخرهای مجلل و بسیار زیبای حاضر در دنیا استخر سنگاپور که با تجملات ما فوق تصوری در طبقه سی و هشتم از یک مجموعه با شکوه عنوان زیباترین استخر را در دنیا از آن خود کرده است این استخر در محاصره مناظر طبیعی و سالن‌های متعددی که از نظر تجمل ما فوق تصور هستند هنوز ارقام صرف شده برای هزینه ساخت این استخر به طور دقیق مشخص نیست ولی رقم بسیار هنگفتی هزینه شده تا این پروژه چشم نواز به بهره برداری برسد.
استخر کاخ ورساچه
 دومین استخر بسیار زیبا و مجلل دنیا به هتل هفت ستاره ورساچه در ساحل طلایی استرالیا اختصاص دارد این استخر به اندازه‌ای بزرگ است که دیواره‌های آن را نمی‌توان دید و در محاصره تجملات متنوعی است که از آن یک اثر هنری خارق العاده ساخته است.
استخری در هتل هاسی ئندازنازلمنا
 سومین استخر زیبای دنیا به هتل پنج ستاره هاسی ئندانازامنا‌ در جوار دریای مدیترانه است این استخر در بالای یک صخره 180 متری واقع شده است در این استخر آبشاری طراحی شده که آبش به دریا می‌ریزد و لحظاتی خارق العاده را برای توریست‌ها رقم می‌زند.
 استخر ساروجین در تایلند
 چهارمین استخر بسیار زیبای دنیا به استخر ساروجین در کشور تایلند مربوط می‌شود این استخر در ساحل خائولاک ساخته شده است و در محاصره یک سری استخرهای مجلل قرار گرفته که در اطراف آن تخت‌های مسطح مخصوص دراز کشیدن توریست‌ها قرار دارد و توریست‌ها می‌توانند به طور شخصی و اختصاصی از آنها استفاده کنند این استخر دارای تجملاتی منحصر به فرد بوده و به دلیل این تجملات در جرگه بهترین‌های دنیا جای گرفته است.
 استخر پالاس آنتالیا در ترکیه
 آخرین و زیباترین استخر دنیا به استخر پالاس  آنتالیا در کشور ترکیه مربوط می‌شود که با وجود نزدیک بودن به دریا نمایی از کوهستان را هم در آن می‌توان دید و نمایی از هتل کامبرین  آدلبودن در سوئیس را تصور کرده این هتل بسیار مجلل به دلیل چشم اندازهای طبیعی‌اش جزو پنج استخر بسیار مجلل دنیاست.
زیباترین استخرهای دنیا به کجا تعلق دارند + عکس
زیباترین استخرهای دنیا به کجا تعلق دارند + عکس
زیباترین استخرهای دنیا به کجا تعلق دارند + عکس
زیباترین استخرهای دنیا به کجا تعلق دارند + عکس
انتهای پیام/
دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • حیات نوشادی

    تاریخ : ۷ - تیر - ۱۳۹۴

    بسیار زیبا هستند ممنون بابت این اطلاعات جناب کاظمی نژاد
    واقعا از وجود همچین مکان هایی بی اطلاع بودم.


  • خ اصغری

    تاریخ : ۸ - تیر - ۱۳۹۴

    بسیار زیبا مرسی


ارسال دیدگاه