دفعات بازدید: 3,475

تاریخ انتشار: 1390/09/30 - 3:05

رييس فدراسيون آمادگي‌جسماني و ايروبيك گفت: قول گرفته‌ايم كه تا پايان سال يك دوره مسابقه كشوري در خوزستان برگزار كنيم

رييس فدراسيون آمادگي‌جسماني و ايروبيك گفت: قول گرفته‌ايم كه تا پايان سال يك دوره مسابقه كشوري در خوزستان برگزار كنيم كه زمان آن احتمالا  اواخر بهمن ماه است.

 رباب شهريان  اظهاركرد: هيات آمادگي‌جسماني خوزستان يكي از هيات‌هايي است كه توانمندي‌هاي خاصي در بخش‌هاي مختلف دارد و در بحث نيروي انساني متخصص باتوجه به وجود دانشگاه‌هايي كه در استان وجود دارد و نيروهايي كه از قبل در اين بخش‌ بود‌ه‌اند، به عنوان مدرسان برتر هستند.

 وي افزود: خوشبختانه هيات آمادگي‌جسماني و ايروبيك خوزستان اين توانمندي را دارد كه از نيروي انساني متخصص خودش براي ارتقا داوري و مربيگري استفاده كند. مزيتي كه خوزستان در مقايسه با ساير استان‌ها داشته، تفويض امتياز از مركز استان به شهرستان‌هاي آن خوب بوده است و تمام كلاس‌ها و دوره‌هاي برگزارشده در شهرستان‌هاي تابعه بوده است. خوشبختانه در چند وقت اخير نيز استان توانسته است مقام‌هايي در بخش‌هاي آقايان و بانوان در سطح كشور داشته باشد كه باتوجه به اين نكات به نظر مي‌رسد هيات آمادگي جسماني خوزستان دارد خوب كار مي‌كند و روند خوبي دارد.

 شهريان درمورد امكانات خوزستان گفت: متاسفانه هيات آمادگي‌جسماني و ايروبيك استان فضاي ورزشي در اختيار ندارد و اين مساله موجب ايجاد مشكلاتي شده است. هم اكنون قول اختصاص فضاي ورزشي را از مديركل ورزش و جوانان استان گرفته‌ايم. عقل حكم مي‌كند رشته‌اي كه در بين رشته‌هاي ديگر مخاطب بيشتري دارد، بايد فضاي ورزشي خاص داشته باشد.

 رييس فدراسيون آمادگي‌جسماني درمورد كمك‌هاي فدراسيون به هيات استان گفت:‌ هيات‌هاي ورزشي بازوهايي هستند كه در فدراسيون كار مي‌كنند و فدراسيون همه گونه كمك را هم از لحاظ مالي و هم از لحاظ كارهايي كه فدراسيون بايد انجام دهد، از طريق تعامل با مديركل استان، به هيات‌ها خواهد كرد.

ارسال دیدگاه