دفعات بازدید: 1,870

تاریخ انتشار: 1394/04/10 - 1:27

آقایان! سنگ بزرگ علامت نزدن است / بسکتبال خوزستان مرد شعار نمی خواهد

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر نام های زیادی را در فهرست کاندیداهای هیات خوزستان می بینیم. نزدیک بودن انتخابات هیات بسکتبال و جدال برای پیروزی در این ماراتن از مدت ها پیش آغاز شده است و از این رو می شود در این روزها گمانه زنی هایی را برای رئیس آینده درنظر گرفت.

مجمع ریاست بسکتبال خوزستان

جالب این که جسته و گریخته می بینیم کاندیداهایی که پیش از این در مسند کار بوده اند، کارنامه گذشته خود را به عنوان برنامه اعلام می کردند  بعضی از نفرات نیز کوشش دارند تا تصویری از آینده را در پیش روی رای دهندگان قرار دهند و از این روست که می بینیم کاندیداها هنوز به درستی نمی دانند هیات بسکتبال مرد کار می خواهد نه مرد وعده دادن! باید بپذیریم بسکتبال خوزستان کسی می خواهد مثل جابر قاطع، دلسوز و بدون جانبداری از گروه های خاص. بسکتبال استان اگر  می خواهد در مسیر ایده آل گام هایی بردارد می بایست فردی در رأس آن قرار گیرد که سرد و گرم چشیده بسکتبال باشد! ما برای گزینش یک نفر به عنوان رئیس هیات بسکتبال خوزستان بایستی به ویژگی های دیگری توجه کنیم.

مثل اینکه ما باید بدانیم کدام یک از این نفرات قدرت اجرایی بالاتری دارند و کدامیک از این نفرات می توانند خود را با مجمع و مصوبات آن وفق بدهند.

اعضای مجمع می بایست به برنامه رای اعتماد بدهند که تازه و فکرهای نو و اساسی در آن گنجانده شده باشد نه اینکه به اسم های تکراری رای بدهند و بعد از گذشت مدتی افسوس آن را باید خورد چرا بدون مطالعه رای دادند به هر حال امیدواریم فردی بر مسند بسکتبال جای گیرد که درد آن را بداند و فردی علم گرا و مستقل باشد، اما کاندیداهای ریاست هیات بسکتبال باید واقع بینانه اظهار نظر کنند و وعده بدهند و این ضرب المثل قدیمی و درست را به خاطر داشته باشند(سنگ بزرگ علامت نزدن است.)

*خداحافظی جابر بعد از 12سال

از سوی دیگر، به نقل از روزنامه کارون ورزشی جابر قاطع بعد از حضور 12ساله در سمت ریاست هیات بسکتبال خوزستان جهت حضور در مجمع انتخاباتی دوره جدید ریاست این هیات نام نویسی نکرد.وی در تازه ترین اظهار نظرهایش اعلام کرد که دیگر تمایل برای عهده دار شدن ریاست هیات ندارد و این فرصت را به دیگر خدمتگزاران این رشته دارد.

ارسال دیدگاه