دفعات بازدید: 1,064

تاریخ انتشار: 1394/04/11 - 14:13

كیانی​زاده: برنامه​های رییس جدید هیات ورزش‌های همگانی كاملا هدفمند است

مدیركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برنامه​هایی که رییس جدید هیات ورزش‌های همگانی استان برای چهار سال آینده تدوین كرده است، كاملا هدفمند است.

فرامرز کیانی زاده

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، فرامرز كیانی​زاده در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش​های همگانی استان که روز گذشته (سه‌شنبه) در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، ضمن تبریک به حمید سالمی جهت انتخاب به عنوان رییس هیات به مدت چهار سال دیگر، افزود: جا دارد تشكر ویژه​ای هم از سه كاندیدای حاضر در این مجمع داشته باشم كه هم كاندیدا شدند و هم به احترام یك پیشكسوت انصراف دادند و امیدوارم كه آقای سالمی از این عزیزان در قسمت​های مختلف هیات استفاده كند، چرا كه آ‌ن‌ها با كاندیداتوری خود نشان دادند كه علاقه به كار كردن دارند و با انصراف خودشان هم احترام پیشكسوت را به جا آوردند. قطعا آقای سالمی نیز به احترام این ادب و با توجه به علاقه این عزیزان به كار، از آن‌ها در هیات استفاده خواهد كرد.

 

وی بیان كرد: یقینا همگی با سوابق كاری آقای سالمی آشنایی دارند و وقتی به برنامه​ای كه وی برای چهار سال آینده تدوین كرده است نگاه می‌اندازیم می​بینیم كاملا هدفمند بوده و رئوس آن را نیز تهیه و نگارش كرده است. امیدوارم سالمی با انرژی بیشتر و با بهره​گیری از نیروی جوان​تر، برنامه​هایی را که برای سال 94 و سال‌های بعد تدارك دیده​ است، عملیاتی كند.

 

مدیركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سال گذشته در نشستی كه در استان با وزیر كشور داشتیم، یكی از مواردی كه مطرح شد این بود كه خوزستان به عنوان استانی پاك به عنوان پایلوت قرار گیرد و به مدت دو سال كارهای مختلفی در استان در جهت پیشگیری از مواد مخدر و مبارزه با آن، انجام شود.

 

وی اضافه كرد: یكی از دستگاه​هایی كه در زمینه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در استان فعال است، اداره‌كل ورزش و جوانان است كه در این راستا برنامه​هایی تدوین كرده​ایم كه عموما در بخش همگانی و در خصوص تامین سلامتی و شور و نشاط در جامعه است كه ان​شاءالله قرار است طی چند وقت آینده اجرایی شود.

 

کیانی‌زاده افزود: جهت این امر اعتباراتی هم پیش​بینی شده است كه امیدوارم این اعتبار به طرح استان پاك اختصاص داده شود و قطعا با تامین اعتبار، كار هیات همگانی ما، هم سنگین​تر می​شود و هم بهتر و بیشتر می​تواند كار و خدمات‌رسانی كند.

 

وی در پایان خطاب به افراد حاضر در مجمع خاطرنشان‌كرد: امیدوارم با هماهنگی و همدلی كه میان اعضای هیات ورزش همگانی وجود دارد، موفق باشید و بتوانید از عهده مسوولیت​ها و وظایف به نحو احسن برآیید.

ارسال دیدگاه