دفعات بازدید: 1,415

تاریخ انتشار: 1394/04/11 - 16:51

درخشش ورزشکاران کاراته کای گتوندی در مسابقات بین المللی ترکیه + عکس

درخشش ورزکاران گتوندی

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر ، تیم کیوکشین کاراته گتوند با هفت ورزشکار به عنوان منتخب تیم ملی ایران در مسابقات بین المللی ترکیه شرکت کرد و توانست در این رقابت ها تیم ایران را به مقام قهرمانی برساند.

در این رقابت ها که به مدت یک هفته با حضور تیم های ایران ، ترکیه ، آذربایجان ، ارمنستان و جمهوری قره باغ در شهر استانبول ترکیه برگزار شد تیم های ترکیه و آذربایجان به ترتیب دوم وسوم شدند.

اصغر ا له، فرشید عسکری، حبیب رضایی، محمد جواد رضایی، امیر طالبی و هادی فرج پور از گتوند موفق به کسب مدال طلای این رقابتها و محسن شعبانزاده موفق به کسب مدال نقره شد.

تیم کاراته گتوند در میان استقبال مردم گتوند وارد این شهر شد.

هادی فرج پور مربی تیم کیوکوشین کاراته گتوند در آیین استقبال از این ورزشکاران گفت: کیوکوشین کاران گتوندی با درخشش در مسابقات بین المللی ترکیه نشان دادند که از استعداد و توانمندی بالایی برخوردار هستند.

وی افزود : با حمایت بیشتر مسوولان ورزش استان و تلاش بیشتر ورزشکاران، کیوکوشین کاراته شهرستان گتوند می تواند حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

جهانگیر حیدری پور بخشدار مرکزی گتوند نیز ضمن تقدیر از تلاش ورزشکاران برای کسب مدال در مسابقات بین المللی گفت: این تلاش شایسته تقدیر و مایه غرور است.

بخشدار مرکزی گتوند موفقیت تیم کیوکشین کاراته گتوند را افتخار بزرگی برای ورزش شهرستان و استان دانست و افزود: امیدواریم با تلاش ورزشکاران و دیگر اعضای جامعه این موفقیت ها تداوم داشته باشد.

نفرات تیم کاراته گتوند سپس با حضور بر مزار شهدای گمنام گتوند با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان دارای ورزشکاران صاحب نامی در رشته های مختلف ورزشی است.

ارسال دیدگاه