دفعات بازدید: 4,209

تاریخ انتشار: 1394/04/13 - 21:25

یاوری :شاهین‌طبع سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام شد

شاپور یاوری

مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام گفت: «مهران شاهین‌طبع» سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تهران هدایت تیم پتروشیمی بندر امام را بر عهده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر شاپور یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ ملی و مقام سوم لیگ حرفه‌ای بسکتبال در فصل گذشته و انتخاب تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به عنوان نماینده بسکتبال کشور و غرب آسیا در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، هیئت مدیره باشگاه در راستای حضور قدرتمندانه در این رقابت‌ها و آمادگی برای آغاز رقابت‌های لیگ برتر کشور، پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی برنامه پیشنهادی مربیان مورد نظر، به اتفاق آرا «مهران شاهین‌طبع» را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب کرد.

وی افزود: «مهران شاهین‌طبع» به عنوان یکی از مربیان توانمند ملی کشور در سال گذشته توانست با تیم بسکتبال دانشگاه آزاد به عنوان سومی رقابت‎های لیگ ملی باشگاه‎های کشور و نایب قهرمانی مسابقات لیگ حرفه‌ای دست پیدا کند و امیدواریم با حضور این مربی در رأس کادر فنی در فصل پیش رو تیم پتروشیمی بندر امام بتواند از نام و جایگاه خود به شایستگی دفاع کند.

مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام اضافه کرد: جا دارد از زحمات «مهران حاتمی» مربی سابق این تیم که توانسته بود در سالیان گذشته دو عنوان قهرمانی را برای این باشگاه به ارمغان آورد تقدیر و تشکر کنم.

 تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام فصل گذشته با هدایت مهران حاتمی در رقابت‏های بسکتبال لیگ ملی و حرفه‌ای کشور شرکت کرد و به عناوین نایب قهرمانی و سومی دست پیدا کرد، بیش از این نیز تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام توانسته بود دو بار متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • sahar

    تاریخ : ۱۴ - تیر - ۱۳۹۴

    آرزوی موفقیت برای تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام


ارسال دیدگاه