دفعات بازدید: 2,730

تاریخ انتشار: 1394/04/14 - 3:06

حضور مسئولین شهرستان بندر ماهشهر در تمرین تیم بسکتبال شهرداری چمران

مسئولین شهرستان بندر ماهشهر، شامگاه روز دوشنبه با حضور در سالن فرهنگی ورزشی شهر چمران از تمرینات این تیم بازدید کردند.

سعید شریفی

در این بازدید دکتر منصور قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر، مهندس یزدانی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی، مهندس عبادی معاون فرماندار ، دکتر بریحی نژاد شهردار شهر چمران، کامران رئیس قنواتی عضو شورای اسلامی شهر ماهشهر و مهدی امیری فر عضور شورای اسلامی شهر چمران حضور داشتند.

سعید شریفی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری چمران به خبرنگار پایگاه ورزش و جوانان ماهشهر گفت: تیم بسکتبال شهرداری چمران در طول یکسال فعالیت خود توانسته در در رده های سنی میکرو بسکتبال، مینی، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان خوش بدرخشد و در حال حاضر بیش از 100 بازیکن در تمرینات این تیم در رده های مختلف حاضر می شوند.

ورزش چمران

شریفی در ادامه افزود: از پتروشیمی بندر امام و هیات بسکتبال شهرستان نیز جهت شرکت در مسابقات جام رمضان که به میزبانی بندر امام در تمامی رده ها برگزار می شود پیشنهاداتی داشتیم و آمادگی خود را اعلام کردیم.

وی ادامه داد: تیم شهرداری چمران با همت آقایان هاشمی، بریحی و صباحی مقدم جهت شرکت در سوپر لیگ استان اعلام آمادگی نموده و ان شاﺀالله این امر به زودی محقق خواهد شد و در لیگ استانی حضور خواهیم داشت.

سعید شریفی بسکتبال

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :4

  • فروغ دانائي

    تاریخ : ۱۴ - تیر - ۱۳۹۴

    محسن جان برات ارزوي موفقت ميكنم …
    هميشه باعث افتخار خانواد هستي…


  • محسن فرزین فر

    تاریخ : ۱۴ - تیر - ۱۳۹۴

    با تشکر فراوان از مسولین محترم به خاطر رسیدگی و دلسوزی آنان برای توسعه ورزش در سراسر شهرستان جناب آقای دکتر منصور قمر فرماندار محترم شهرستان بندر ماهشهر، مهندس یزدانی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی، دکتر بریحی نژاد شهردار شهر چمران،سید جهاد هاشمی رئیس امو ورزش شهرداری چمران و جناب آقای سعید شریفی مربی زحمت کش و دلسوز تیم شهرداری چمران و همچنین آقای وحید کاظمی نژاد به خاطر زحماتشان فراوانشان از تک تک این بزرگواران نهایت تشکر را داریم .عضو کوچکی از تیم شهرداری چمران


  • رضا

    تاریخ : ۱۷ - تیر - ۱۳۹۴

    اقای شریفی خسته نباشی خدا قوت


  • محمد حسین منصوری

    تاریخ : ۲۷ - مهر - ۱۳۹۴

    امیدوارم تیم بسکتبال شهرداری چمران باهدایت سعیدشریفی به موفقیت ها و قهرمانی های زیادی برسه
    همچنین از آقای شریفی بخاطر لطفی که به من داشتن تشکر میکنم و از خداوند میخوام که آقا سعید به تمام خواسته هاش برسه


ارسال دیدگاه