دفعات بازدید: 1,463

تاریخ انتشار: 1394/04/22 - 14:51

تنیسورهای خردسال خوزستانی به مصاف یکدیگر می‌روند

دومین دوره مسابقات تنیس روی میز خردسالان خوزستان برگزار خواهد شد.

امیر بخشنده

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس‌ روی‌ میز استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهاركرد: در این مسابقات تنیسورهای استان روز جمعه (26 تیرماه) در رده​های سنی زیر 8 و 9 سال در اهواز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

وی با بیان این‌که مسابقات خردسالان زیر 8 سال برای اولین بار است كه در خوزستان و كشور برگزار می​شود، گفت: نفرات برتر این رقابت​ها به مسابقات قهرمانی كشور كه شهریورماه در قزوین برگزار می​شود، اعزام خواهند شد.

 

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان خاطرنشان‌كرد: در اولین دوره رقابت​های خردسالان در سال جاری، 16 تنیسور به مصاف یكدیگر رفتند و پیش​بینی می​كنیم در هر مرحله از این مسابقات كه برگزار می​كنیم بر تعداد شركت​كنندگان افزوده شود.

 

وی با بیان این‌كه قصد داریم دو سه مرحله دیگر از مسابقات خردسالان استان را برگزار كنیم، گفت: برنامه پیشرفته خوبی برای رده​های سنی پایه داریم و طی برنامه جدیدی كه مدنظر است، می​خواهیم تیم سال 95 استان را از هم​اكنون آماده كنیم.

 

بخشنده عنوان‌كرد: ما در حال برنامه​ریزی هستیم تا بتوانیم بیشتر روی رده​های سنی خردسالان و نونهالان كار كنیم تا در نهایت استان خوزستان یك تیم قدرتمند داشته باشد.

ارسال دیدگاه