دفعات بازدید: 2,270

تاریخ انتشار: 1394/04/25 - 13:48

با حضور رئیس هیئت فوتبال خوزستان دو دیدار نیمه نهایی فوتسال ماهشهر برگزار شد+تصاویر

 دیدارهای نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد.

طالقانی رییس فوتبال خوزستان

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر در اولین دیدار نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان ماهشهر ابتدا دو تیم هیئت رزمندگان و ارقام نت سیستم به دیدار یکدیگر رفتند در این بازی ابتدا ارقام نت با زدن 3 گل از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه در 5 دقیقه پایانی بازی تیم هیئت رزمندگان با انجام یک بازی منسجم و کاملا هجومی دو گل را جبران کرد و نتیجه را 3 بر 2 کرد این تیم در ادامه نتوانست بازی را به تساوی بکشاند و کار را به ضربات پنالتی ببرد.

هیئت رزمندگان ماهشهر

دومین مسابقه نیمه نهایی جام رمضان :

در دومین دیدار نیمه نهایی فوتسال جام رمضان اتفاقاتی جالبی رخ داد تا اکثریت این بازی را بهترین و مهیج ترین بازی جام بدانند.

پیتزا بلنسی

در نیمه اول این مسابقه ابتدا سجاد قنواتی از فرصت بدست آمده استفاده کرد و تیم پیتزا بلنسی را یک بر صفر پیش انداخت ، در ادامه تیم پیتزا بلنسی با انجام یک بازی کاملا منطقی و هجومی برای دومین بار دروازه تیم بیمه البرز را توسط رضا قنواتی باز کرد تا این تیم با نتیجه دو بر صفر به رختکن رود.

در نیمه دوم از دقایق 7 بازی تیم بیمه البرز که به دنبال پیروزی بود یک بازیکن را با دروازه بان خود مرتب عوض میکرد تا به گل برسد اما به یکباره روی یک زد حمله و فرار استثنایی رضا قنواتی سومین گل وارد دروازه بیمه البرز شد تا اکثریت کار این تیم را تمام شده بدانند اما این پایان کار نبود

در حالی که تیم پیتزا بلنسی روی کاغذ برنده این مسابقه بود تیم بیمه البرز در ابتدا توسط مهدی آلبوفتیله بازی را 3 بر 1 کرد ، این نتیجه تا 5 دقیقه مانده به پایان بازی باقی بود اما به یکباره ورق برگشت و تیم بیمه البرز با خلاقیت های فردی محمد صفری و تلاش وافر بازیکنان در دقایق و ثانیه های پایانی بازی ، 3 گل را وارد دروازه تیم پیتزا بلنسی کردند تا رقیب تیم ارقام نت در فینال شوند.

فوتسال ماهشهر

فوتسال استان خوزستان در ماهشهر

لازم به ذکر است قبل از این بازی ساعت 22 فینال مسابقات فوتسال جام رمضان  نونهالان بین تیم های استقلال نوین و کیمیای بعثت برگزار میگردد.  

نکته ها :

*دیدارهای نیمه نهایی با حضور طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان و هیئت همراه و همچنین اعضاء شورای اسلامی شهر ماهشهر برگزار شد.

** از این دیدار بیش از 1500 تماشاگر مشتاق دیدن کردند.

نتایج و گلزنان : 

ارقام نت سیستم ۳ – هیئت رزمندگان ۲

گلها : عرفان ایگدر – مسلم صیادی – محمد ربیهاوی (ارقام نت سیستم) – حمید رضایی – حسن شیرعلی (هیات رزمندگان)

داوران : جلیل آلبوغبیش – عبدالرضا آلبوغبیش – حمید دیلمی – فاضل حمودیان

تماشاگران ماهشهری

 پیتزا بلنسی ۳ – بیمه البرز دژآهنگ ۴

گلها: سجاد قنواتی – رضا قنواتی ۲گل (پیتزا بلنسی) – مهدی آلبوفتیله – حمید کاکازاده – مجید احمدی – بهزاد عظیمی (بیمه البرز دژآهنگ)

داوران: حمید دیلمی – محمد جادری – عبدالرضا آلبوغبیش – فاضل حمودیان

کامران رییس قنواتی

حسن شیرعلی

ارسال دیدگاه