دفعات بازدید: 1,345

تاریخ انتشار: 1394/04/25 - 17:53

قنواتیان : پتروشیمی بندرامام با نگرش توجه به رده های پایه ، تمامی امکانات خود را در این مسیر بسیج نموده است

سعید قنواتیان

سعید قنواتیان رئیس هیئت بسکتبال ماهشهر به خبرنگار پایگاه خبری ورزش ماهشهر گفت : جشنواره مینی بسکتبال جام رمضان با شعار دوستی و بسکتبال از روز شنبه به میزبانی باشگاه ورزشی پتروشیمی بندرامام و در مجموعه اندیشه شهرک بعثت هر روز صبح با انجام سه بازی تا روز چهارشنبه انجام و دو روز از مسابقات به بعد از تعطیلات عید سعید فطر موکول گردید 

وی عنوان کرد : قبل از شروع مسابقات به دعوت باشگاه پتروشیمی بندرامام از تمامی مربیان محترم و زحمتکش منطقه دعوت و طی جلسه ایکه با حضور تعدادی از این مربیان انجام گردید در مورد نحوه برگزاری تصمیم گیری بعمل آمد و مقرر گردید رده های بالاتر در زمانها و به مناسبتهای مختلف برگزار گردد .

بسکتبال پتروشیمی بندرامام

رئیس هیئت بسکتبال ماهشهر عنوان کرد : این مسابقات برنده و بازنده نداشت و با توجه به حضور تیم ها ، به هر نفر لوح شرکت در مسابقات اهدا خواهد شد.

وی بیان کرد : مراتب تشکر و قدردانی خود را از مدیریت محترم باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام اعلام و از اینکه با نگرش توجه به رده های پایه ، تمامی امکانات خود را در این مسیر بسیج نموده سپاسگزارم . همچنین از کلیه کسانی که به هر نحو با حمایت خود از این فرزندان آتیه دار حمایت نمودند بینهایت سپاسگزارم.

سعید قنواتیان در پایان  افزود : ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، پیشاپیش عید سعید فطر را به همه ورزشکاران و ورزش دوستان تبریک عرض نموده و همچنین سپاس از جناب جناب کاظمی نژاد و پایگاه خبری ورزش ماهشهر که همواره با انعکاس این اخبار سهم بسزایی در ایجاد ارتباط بین مجموعه ورزش شهرستان و مسئولین محترم ودلسوز ایفا مینمایید.

بسکتبال شهرداری چمران

داوران بسکتبال جام رمضان ماهشهر

گروه بازرگانی اسماعیلی

بسکتبال پتروشیمی فجر

ارسال دیدگاه