دفعات بازدید: 2,349

تاریخ انتشار: 1394/04/25 - 19:05

باید بین اداره های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش پیوند ایجاد شود

منصور قمر فرماندار ماهشهر در جلسه شورای سیاستگذاری ورزش شهرستان بیان داشت : ورزش معنای لغوی یعنی ریاضت کشیدن یعنی سختی کشیدن که این ریاضت ها باعث میشود انسان در کار خود موفق و سربلند باشد .

منصور قمر فرماندار ماهشهر

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از ماهشهر امروز دکتر منصور قمر فرماندار ماهشهر در جلسه شورای سیاستگذاری ورزش شهرستان بیان داشت : ورزش معنای لغوی یعنی ریاضت کشیدن یعنی سختی کشیدن که این ریاضت ها باعث میشود انسان در کار خود موفق و سربلند باشد .

 قمر درخصوص تعامل و همکاری بین تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان افزود : خوشبختانه در شهرستان بندر ماهشهر تمامی نهاد های دولتی و خصوصی دست به دست هم داده اند که با این تعامل و همدلی در حوزه ورزش شهرستان با کمترین امکانات  بهره برداری خوبی صورت بگیرد .

وی گفت: با تعامل و همدلی میتوان تمامی فعالیت های ورزشی و در واقع ایده های بالقوه را به بالفعل تبدیل نمود و این حرکت نیازمند یک همت مضاعف از سوی تمامی مسئولین شهرستان می باشد.

فرماندار ماهشهر در خصوص کشف استعداد های ورزشی و شکوفایی آن در شهرستان، پیوند اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش را از اولویت های مهم دانسته و اذعان داشت : می توان با پیوند ورزش و آموزش و پرورش استعدادهای دانش آموزان سطح شهرستان را پیدا کرده و آن ها را در مسیر صحیح هدایت نمود، تا بتوان شاهد کسب افتخارات ورزشی برای شهرستان باشیم.

جلسه شورای ورزش ماهشهر

وی در ادامه عنوان داشت: باید ورزش را به تمام نقاط شهرستان بویژه به مناطق محروم انتقال داد تا از این طریق نشاط را به تمامی همشهریان هدیه دهیم .

 قمر گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان آماری از اماکن ورزشی ادارات و شرکتها تهیه نماید تا بتوان مسابقات ورزشی را به نحو احسن در آنان برنامه ریزی نمود.

وی با اشاره به توسعه ورزش در شهرستان تاکید کرد: توسعه روز افزون ورزش از ناملایمت ها و مشکلات اجتماعی جلوگیری میکند و همچنین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران بر قله های ورزشی جهان باعث غرور ملی می شود.

 قمر از تشکیل کمیته شورای ورزشی در سربندر خبر داد و گفت : به منظور بررسی دقیق مشکلات و معظلات ورزشی و حل آنان باید تدابیری اتخاذ گردد . از اینرو میبایست مشکلات ورزشی در نقاط مختلف مورد بررسی دقیق قرار گیرد و لازم است در سربندر شورای ورزشی تشکیل گردد.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: هیات های ورزشی باید به سمت درآمدزایی پایدار رفته و اقدام به سرمایه گذاری نمایند.

منصور قمر در پایان در خصوص فعالیت های مدیریت شهرستان در حوزه ورزش بیان داشت: خوشبختانه در سال ۹۳ شهرستان توانسته است نزدیک به ۴۰میلیارد ریال  اعتبار در حوزه ورزش اعم از ساخت استخر بندر ماهشهر، زمین چمن شهرک طالقانی، خوابگاه ورزشکاران بندر امام، سالن رزمی بندر امام، کمک به هیات ها و باشگاه ها اختصاص دهد.

ارسال دیدگاه