دفعات بازدید: 3,540

تاریخ انتشار: 1394/04/27 - 15:51

آقاجری : استقبال تماشاگران از جام رمضان ماهشهر بی نظیر بود

حبیب آقاجری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش ماهشهر ضمن تبریک عید فطر و قبولی طاعات و عبادات مردم شریف شهرستان در خصوص برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان گفت: خدا را شاکر هستیم که جام رمضان ماهشهر به شکلی مطلوب برگزار شد و جا دارد از تمامی مسئولین و ورزشکاران تشکر کنم.

حبیب آقاجری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

وی عنوان کرد : ورزش باعث سلامت روح و جسم میشود ، از این رو با توجه به اینکه جامعه ما جمعیت جوانی دارد ورزش یکی از راه های بسیار مفید در راه رسیدن به جامعه ای سالم و پر نشاط محسوب میشود.

نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص استقبال تماشاگران گفت: همانطور که امروز مشاهده کردیم استقبال بسیار خوبی از این مسابقات شده و بی شک حضور گسترده این جوانان در امر ورزش نوید بخش روزهای خوبی برای ورزش این شهرستان خواهد بود ضمن اینکه عزیزانی که زحمت میکشند و تیمهای خودشان را تشویق میکنند انگیزه ای خواهد شد برای پیشبرد اهدافی که درارتباط با ورزش است ، کار این عزیزان جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد : انتظار داریم در میادین ورزش مسئولین، ورزشکاران و هوادران دست در دست همدیگر بدهند تا ان شاالله یک جامعه ورزشی سالم و با نشاط داشته باشیم.

حبیب آقاجری اظهار کرد: ضمن تشکر از مسئولین صنایع پتروشیمی و مسئولین شهرستان که در ارتباط با کمک شورای راهبردی و شورای سیاست گذاری به امر ورزش همکاری کردند ، الحمدلله در سال۹۳ توانستیم با توجه به فعالیتهایی که همه مسئولین داشتند بیش از ۴ میلیارد تومان که یک رقم آن فقط در ارتباط با استخر شهرستان بود و ۱٫۸دهم میلیارد برای ساخت آن هزینه شد و امسال هم الحمدلله ۱٫۶دهم میلیاد برای اتمامش گذاشته شد.

وی در پایان افزود : همچنین در ارتباط با خوابگاه و سالن ورزشی بندرامام و چمن های ورزشی شهرک طالقانی و شهر چمران و شهرک قدس علاوه بر کمکهایی که شورای راهبردی و شورای سیاست گذاری داشتند از ماده۱۸۰ که تقسیم آن به عهده نماینده مجلس است در این ارتباط سرمایه گذاری خوبی شد ،اقدامات به مرحله اجرایی رسیده و ان شاء لله امسال هم بتوانیم در پیشبرد اهدافی که در راستای پیشرفت ورزشی شهرستان است کوشا باشیم.

حیات نوشادی – خبرنگار پایگاه خبری ورزش ماهشهر

سالم عبادی معاون فرماندار ماهشهر

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • ماهشهر عشقمه

    تاریخ : ۲۸ - تیر - ۱۳۹۴

    با سلام و خسته نباشید .از اقایان حبیب اغاجری و محمد عبادی وحاج سالم عبادی و منوچهر حیاتی و اقای نری موسی تشکر می کنیم که در بازی فینال حضور داشتند ..بچه های ماهشهر به حمایت های شما نیازمندند . خدا قوت


ارسال دیدگاه