دفعات بازدید: 1,501

تاریخ انتشار: 1394/04/27 - 21:19

زلزله در استقلال اهواز؛ سرمربی و مدیرعامل برکنار شدند!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در پی اتفاقات دو روز اخیر باشگاه استقلال اهواز و اعتراض هواداران این تیم به مسوولان باشگاه نسبت به حضور برخی بازیکنان ضعیف در تمرینات این تیم، محمد ملکی سهامدار اصلی و رییس هیات مدیره آبی پوشان اهوازی بیانه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه که در اختیار ایسنا، قرار گرفته، آمده است:

“بنا به درخواست عموم علاقه مندان به فوتبال خوزستان، علی الخصوص تیم محبوب و مردمی استقلال اهواز؛ اینجانب به عنوان سهامدار اصلی باشگاه و رییس هیات مدیره باتوجه به اتفاقات دو روز اخیر و بنا به درخواست علاقه مندان، کلیه قراردادهای منعقد شده را لغو شده اعلام می کنم و اعلام می دارم باتوجه به نیروهای جوان و متخصص بومی، کادر فنی توانمند باشگاه اکثر نگاه خود را به این نیروها داشته باشد. انشاءالله که با حمایت مردم خونگرم خوزستان و هواداران متعصب استقلال اهواز، همگی دست در دست هم در راه اعتلای هر چه باشکوه تر این تیم، تلاش نماییم. به یاری خدا تا ساعاتی دیگر مدیرعامل جدید باشگاه معرفی خواهد شد.”

محمد ملکی همچنین در گفت و گو با ایسنای خوزستان در این خصوص اظهارکرد: تا آخر امشب کادر اداری جدید باشگاه معرفی خواهد شد.

وی درخصوص قرارداد سیاووش بختیاری زاده به عنوان سرمربی تیم نیز، گفت: قرارداد وی به قوت خود باقی است و او با اختیارات تام در زمینه فنی، سرمربی تیم است و با تمام قوا نسبت به جذب بازیکن عمل خواهد کرد. ضمن این که تمرینات تیم نیز بدون هیچ مشکلی هر روز در زمین چمن مخابرات اهواز برگزار خواهد شد.

ملکی با بیان این که یاوری نیز از امروز هیچ سمتی در تیم ندارد، خاطر نشان کرد: در این دو روز هواداران با حضور مقابل محل باشگاه و تمرینات، یکسری اعتراضات نسبت به حضور آقای یاوری در تیم داشتند و نارضایتی خودشان را اعلام کردند و شعارهایی را نیز علیه وی و آقای جهانداری سر دادند؛ بنابراین ما به این نتیجه رسیدیم که این آقایان از سمت هایشان کنار بروند و افراد جدیدی جهت این پست ها معرفی شوند.

وی بااشاره به مالکیت باشگاه استقلال اهواز، افزود: من و آقای جهانداری به طور مشترک مالک باشگاه هستیم که ۵۱ درصد سهام باشگاه متعلق به بنده و ۴۹ درصد متعلق به آقای جهانداری است.

رییس هیات مدیره آبی پوشان اهوازی ضمن عذرخواهی از هواداران متعصب این تیم، گفت: با وجود تمام مشکلات، ما تمام تلاش خودمان را به کار بسته بودیم و آمده بودیم تا مشکلات باشگاه را حل کنیم و تلاش مان را نیز ادامه خواهیم داد، خواهشمندم هواداران صبور باشند و خونسردی خودشان را حفظ کنند تا بتوانیم با حوصله کارهایمان را پیش ببریم و به یاری خدا تا آخر هفته تمام مشکلات را جمع خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: قطعا مدیرعامل از بین اعضای هیات مدیره نخواهد بود و آقای جهانداری نیز فعلا به عنوان عضو هیات مدیره معرفی شده است و دیگر مدیرعامل باشگاه نیست.

ارسال دیدگاه