- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

بانوی ماهشهری قهرمان بدمینتون خوزستان شد

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر این رقابت​ها 28 تیرماه در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان با شركت بدمینتون​ بازانی در قالب تیم​های نفت مسجدسلیمان، پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی رازی، فولادخوزستان، گاز و پالایش بید بلند، انقلاب اهواز و امور گاز منطقه یك امیدیه به میزبانی اهواز برگزار شد.

بدمینتون بازان پتروشیمی بندرامام

در رده سنی نونهالان سارا ساداتی از پتروشیمی بندرامام به مقام قهرمانی رسید، سوگند بهرامی از پتروشیمی رازی به مقام دوم دست پیدا كرد ، سحر بهزادنیا از انقلاب اهواز در جایگاه سوم و بهاره رفیعی از پتروشیمی رازی عنوان چهارمی را کسب کرد.

همچنین در رده سنی نوجوانان فریال فولادی و شیرین خمیسی از فولاد خوزستان به ترتیب به مقام قهرمانی و نایب‌قهرمانی دست پیدا كردند و سولماز قشقایی از پتروشیمی بندرامام جایگاه سوم را به خود اختصاص داد و خانم ها باناز خشویی و پریا قریشوندی هر دو از پتروشیمی بندرامام موفق به کسب عناوین چهارم و پنجم شدند.

نفرات برتر این رقابت​ها به عنوان نمایندگان استان در مسابقات كشوری حضور پیدا خواهند كرد که از ماهشهر خانم ها ساداتی ، بهرامی ، رفیعی در رده نونهالان و خانم ها قشقایی ، خشویی و قریشوندی در نوجوانان حضور خواهند داشت

مربی تیم پتروشیمی رازی : انیسا رفیع زاده

مربی تیم پتروشیمی بندرامام : مولود جهرمیان

بدمینتون ماهشهر