دفعات بازدید: 2,032

تاریخ انتشار: 1394/05/02 - 12:06

ثابت : فوتسال ماهشهر امسال پیشرفت نسبتا خوبی داشته است

احمد ثابت مدیرعامل موفق و با اخلاق تیم استقلال نوین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش ماهشهر درخصوص تیم نونهالال استقلال نوین گفت : باشگاه استقلال نوین در سال گذشته با تاسیس مدرسه فوتبال و جذب حدود ۲۲۰ نفر کارآموز در این رشته ،سعی بران داشت تا از بین استعدادهای ناب فوتبال ماهشهر افرادی انتخاب شوند که تیم های استقلال را در مسابقات رده های مختلف نونهالال ،نوجوانان ،جوانان و امید همراهی کنند.

احمد ثابت

وی ضمن تبریک عنوان قهرمانی در جام رمضان به مربیان و بازیکنان این تیم بیان کرد : قهرمانی تیم استقلال نوین را مرهون زحمت ها و تلاش مربیان این تیم از جمله آقایان دوانی،دستمالی ،رضاعبادی و اقای محمد آلبوغبیش میدانم که با تمرینات هفتگی و برگزاری مسابقات دوستانه و با توجه به استعدادها و آموزش های لازم توانستند قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

ثابت با بیان اینکه فوتسال ماهشهر امسال پیشرفت نسبتا خوبی داشته است اظهار کرد: رشد فوتسال ماهشهر به گواه مسئولین این رشته در خوزستان بسیار چشمگیر بوده است و بی شک اگر این روند خوب دنبال شود در آینده ای نزدیک شاهد حضور بیش از پیش بازیکنان این شهرستان در تیم های ملی باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال نوین در ادامه گفت : امیدوار هستیم با انتخاب گزینه های خوبی از جمله اقای سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی امید و دو مربی بومی دیگر و با حمایتهای حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی ، دکتر منصور قمر فرماندار و اقای خادمعلی تهذیبی رئیس اداره ورزش وجوانان ماهشهر بتوانیم با ایجاد برنامه های جدید در پیشرفت فوتسال این شهرستان  تاثیر گذار باشیم.

احمد ثابت

مدیرعامل استقلال نوین ماهشهر در پاسخ به این سوال که آیا در آینده شاهد معرفی بازیکنان به استان و تیم ملی خواهیم بود گفت: از آنجاییکه باشگاه استقلال نوین از دیرباز مهد معرفی بازیکنان به استان بوده است یکی از اهداف این باشگاه ایجاد بستر برای استعداهای مناسب است زیرا شهرستان ماهشهر دارای پتانسیل های بسیار خوبی  است که قطعا اگر امکانات لازم برای نوجوانان و جوانان فراهم شود میتوانند خود رادر رده های بالاتر ببینند و این مهم دور از دسترس نیست ، زمانی برای هیچکس قابل قبول نبود که ماهشهر یک بازیکن ملی پرورش بدهد ولی الان در کنار سید جلال حسینی و پژمان منتظری، اقای کنعانی زاده که شروعش با تیم استقلال بود الان در تیم ملی حضور دارد.

ایشان خاطر نشان کرد : مسابقات آسیایی فوتسال زیر ۲۳ سال در راه است که درحال حاضر  ۵ بازیکن از ماهشهر در اردوهای نهایی قرار گرفتند که درمجموع ۸۰ نفر ۴۰ نفر انتخاب خواهند شد که امیدوار هستیم که از بازیکنان ماهشهر هم در بین نفرات انتخابی قرار بگیرند.

استقلال نوین ماهشهر

احمد ثابت با عنوان اینکه باشگاه استقلال یک باشگاه فرهنگی ورزشی است گفت : بحث فرهنگ در بین نونهالان و نوجوانان بسیار مهم است و از جمله اقداماتی که در باشگاه استقلال انجام میشود رعایت موازین شرعی بطور محسوس و اهمیت اخلاق و احترام برای بازیکنان پایه است ان شاالله سایر دوستان بتوانند در موازین فرهنگی کمک کنند زیرا بنا به فرموده رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی فرهنگ همانند نفس کشیدن است و به تمام امور موبوط است.

مدیرعامل باشگاه استقلال نوین در پایان افزود : از کلیه عزیزانی که ما را در رسیدن به اهدافمان یاری کردند تشکر و قدردانی میکنم ضمن اینکه جناب کاظمی نژاد بدون چشم داشت و بدون در نظر گرفتن اینکه مسابقات در چه رده ای برگزار میشود هر جا موفقیت ورزش شهرستان را دیده در آنجا حضور پیدا کرده است که جا دارد از ایشان و کلیه خبرنگاران پایگاه خبری ورزش و جوانان بندر ماهشهر که در توسعه ورزش و ارتباط مردم با مسئولین تلاش میکنند تشکر و قدردانی کنم.

ثابت

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :8

  • محسن شریفی

    تاریخ : ۲ - مرداد - ۱۳۹۴

    درود بر مرد زحمتکش ورزش شهر
    احمد جان خسته نباشی


  • ابوشهید

    تاریخ : ۲ - مرداد - ۱۳۹۴

    درود بر آقای ثابت عزیزواقعا کارشما رو اصول هست که از پرورش بازیکنان پایه گرفته تا بزرگسالان به امید موفقیت روز افزون شما


  • منصور عماری پور

    تاریخ : ۳ - مرداد - ۱۳۹۴

    درود و خسته نباشید خدمت اقای ثابت مرد زحمت کش و دوست داشتنی و اسطوره ی قدیم فوتبال ماهشهر…امیدوارم همیشه موفق باشید


  • فشین ولی پور ارخلو

    تاریخ : ۳ - مرداد - ۱۳۹۴

    احمد جان سلام امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشی


  • یوسف علیپور

    تاریخ : ۳ - مرداد - ۱۳۹۴

    با سلام و عرض ادب واحترام خدمت دوست عزیزم جناب آقای ثابت
    با سپاس فراوان از پیگیری ها و تلاش های شما مرد خستگی ناپذیر ورزش فوتبال و فوتسال ماهشهر . امیدوارم در همه زمینه های زندگی موفق و پیروز باشی .
    واقعا ورزش و مخصوصا فوتبال ما مردان بی ادعایی مثل شما رو میخواهد که بدون هیچ چشم داشتی دلسوز و کاری باشه. وشما این گونه اید . ورزش فوتبال این شهر به امثال شما بسیار نیاز دارد.
    دوست دار شما .برادر کوچک تان یوسف علیپور


  • رضا غلامى

    تاریخ : ۳ - مرداد - ۱۳۹۴

    آقاى احمد ثابت عزيز سلام؛ ضمن تبريك و قبولى طاعات و عبادات شما و دست اندركارن گراميتان،
    اميدوارم هميشه موفق باشيد و سرافراز!
    در مسير سخت موفقيتهاى ورزشى گام اول بسيار مهم است ( كه الحمدالله به همت همكاران بدست آمده) ولى استمرار و برنامه ريزى بعداز آن و ايجاد بستر مناسب براى اهداف بلند مدتى كه در راه پيشبرد آن داريد بسيار بسيار مهمتر و قابل تأملتر است كه اميد وارم اين مهم را در اين مسير سخت با درايت و تكيه بر تجارب و مديريتى كه داريد مهيا و هموار كنيد!
    باميد موفقيت هاى روزافزون!


  • مهدی یزدانی

    تاریخ : ۵ - مرداد - ۱۳۹۴

    جناب آقای ثابت عزیز.باسلام واحترام.پهن دشت ارغوانی جنوب و خوزستان اسطوره پهلوانی – مردانگی و بزرگ منشی مردانی همچون شماست که ورزش وخدمت به نسل جوان و آینده سازان را الگوی خود قرار داده است.بدین سبب از زحمات صادقانه و پاک شما که برای رشد فوتبال و فوتسال شهرستان بندرماهشهر و حومه دارید کمال سپاسگزاری و تشکر رادارم.امید است در ادامه راه با اتکای به پروردگار منان و توسل به ایمه اطهار سربلند و موفق باشید.ارادتمند شما


  • علی یغمایی

    تاریخ : ۷ - مرداد - ۱۳۹۴

    آقای شریفی از افتخارات فوتبال ماهشهر هستن و انشاالله همیشه سالم و تندرست باشن


ارسال دیدگاه