دفعات بازدید: 1,160

تاریخ انتشار: 1394/05/02 - 18:24

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان شهرک بعثت+عکس

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر مسابقات جام رمضان بعثت با شرکت ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمه به همت امور ورزش پتروشیمی بندر امام در زمین چمن مصنوعی مرحوم قناد برگزار شد که در نهایت ۴تیم : سامان بعثت، برنا-فارابی، شاهین به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

ممکو فوتسال

در مرحله نیمه نهایی تیم سامان توانست تیم برنا را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد،در بازی دیگر نیمه نهایی هم تیم شاهین پس از تساوی ۵-۵ توانست درضربات پنالتی بانتیجه ۳-۰ تیم فارابی را شکست دهد و حریف تیم سامان درفینال شود.

در بازی فینال نیز تیم سامان توانست تیم شاهین را با نتیجه ۴-۰ شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند در بازی رده بندی نیز تیم برنا بدلیل عدم حضور تیم فارابی بانتیجه ۳-۰ به پیروزی رسید و به مقام سوم رسید.

برترین ها :

بهترین بازیکن جام : رضاقنواتی از تیم شاهین

بهترین دروازبان : مهرشادعلیجانی از تیم شاهین

بازیکنان اخلاق : محمدجوادحیدری ازتیم برنا و سپهرکریمی از تیم جاویدام

بهترین مربی : رسول حبیبی دهدزی از تیم سامان

بهترین سرپرست : جلیل دریساوی از تیم ناصرخسرو

تیم اخلاق : تیم مسجدصاحب الزمان

در نهایت از مسئولین برگزاری جام : آقای مسعود سیاهپور رئیس امور ورزش پتروشیمی بندر امام و آقایان حمیدرضا نفریان،ناصر دهقان، یوسف مدهوش، نوید امیری نژاد، مهدی امیری فر و داوران زحمت کش مسابقات: آقایان :امین حیاتی،، ولید عساکره،جوادعساکره،حمیدکبیری و تمامی سرپرستان، مربیان،تماشاگران و تمامی عزیزانی که برای برگزاری این جام با سطح بالا و باحضور بهترین فوتسالیستهای شهرستان زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی شد

ارسال دیدگاه