دفعات بازدید: 944

تاریخ انتشار: 1394/05/11 - 18:22

چند خبر از تكواندو ماهشهر

هفته پایانی ليگ برتر تكواندو نوجوانان و جوانان- بزرگسالان خوزستان و هفته های اول و دوم ليگ برتر نونهالان و خردسالان كشور به پايان رسيد.

 هفته پاياني ليگ برتر نوجوانان و جوانان – بزرگسالان استان روز گذشته (جمعه) در اهواز به پایان رسید.

در پايان اين ليگ در رده سني جوانان – بزرگسالان شهداي ماهشهر با 7 امتياز، مقاومت خوزستان با 4 امتياز و قهرمانان شوش با 3 امتياز به ترتيب مقام​هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده سني نوجوانان نیز راشين طلاي اهواز با 9 امتياز به مقام قهرماني رسيد، شهداي ماهشهر با 7 امتياز در مكان دوم قرار گرفت و شادمهر اهواز با 6 امتياز جایگاه سوم را ازآن خود کرد.

همچنين هفته‌های اول و دوم ليگ برتر خردسالان كشور روز گذشته (جمعه) در تهران به پايان رسيد كه تيم هيات تكواندو اهواز در دیدار اول خود با حساب 7 بر 3 از آینده سازان استیل البرز شکست خورد و در دیدار دوم هیات تکواندو بافق را با نتیجه 6 بر 4 از پیش رو برداشت. این تیم در پايان اين هفته از رقابت​ها در مكان هفتم قرار گرفت.

هفته اول ليگ برتر نونهالان نيز روز گذشته در تهران به پايان رسيد كه در پايان اين هفته هيات تكواندو خرمشهر الف با نتيجه 3 بر 7 از اسدي فريدون كنار باخت و هيات تكواندو خرمشهر ب مقابل منتظران حضرت مهدي(عج) به تساوي 5 بر 5 رسيد.

ارسال دیدگاه