دفعات بازدید: 700

تاریخ انتشار: 1394/05/15 - 12:11

مسابقات جایزه بزرگ تنیس‌روی‌میز خوزستان برگزار می‌شود

ورزشكاران خوزستانی در رقابت‌های تنیس روی میز جایزه بزرگ استان با یكدیگر رقابت می‌كنند.

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهاركرد: این مسابقات روز پنجشنبه، 15 مردادماه در سالن انقلاب ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

امیر بخشنده پینگ پنگ خوزستان

وی با بیان این‌كه پیش‌بینی می‌كنیم 50 تا 60 تنیسور در این مسابقات شركت كنند، گفت: تنیسورهای شهرستان‌های اهواز، دزفول، شوش، شوشتر، رامهرمز، بهبهان، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، مسجدسلیمان و ایذه در این مسابقات با یكدیگر رقابت خواهند كرد.

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان خاطرنشان‌كرد: خوزستان خود را برای حضور در مسابقات كشوری در تمام رده‌های سنی كه از شهریورماه آغاز خواهند شد، آماده می‌كند و می‌توان گفت تنیسورهای استان از آمادگی خوبی برخوردار هستند و وضعیت آن‌ها نسبت به قبل بسیار بهتر شده است. ما اخیرا علیرضا بابادی‌وند از خوزستان را داشتیم كه در مسابقات قهرمانی كشور به نایب‌قهرمانی رسید كه افتخار بزرگی است.

وی در ادامه یادآورشد: همچنین برای اولین بار كلاس مدرسی و مربیگری زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار شد كه 30 نفر در بخش آقایان و 30 نفر در بخش بانوان حضور داشتند كه در بخش آقایان 15 نفر توانستند به مدرك مدرسی سطح اول فدراسیون جهانی دست پیدا كنند و از استان خوزستان خود من به همراه افشین نوروزی موفق به كسب این مدرك شدیم.

ارسال دیدگاه