- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

مصاحبه با شهناز مظلومی مربی ایروبیک

لطفا خودتان را معرفی کنید؟

شهناز مظلومی هستم متولد۱۳۴۲ شهرستان آبادان ،دانشجو تربیت بدنی و مربی ایروبیک و آمادگی جسمانی

ورزش را از چندسالگی شروع کردید؟

از ۷ سالگی در رشته دو و میدانی شروع به کار کردم و از نوجوانی وجوانی بعد از تمرینات زیاد عضو تیم هندبال(هواپیمای ملی هما و تیم استقلال( تاج سابق) در آمدم.

شهناز مظلومی

چندسال هست که به امر مربیگری و داوری مشغول هستید؟

حدود۲۴ سال است که در رشته های ورزشی و دو ومیدانی ، هندبال و ایروبیک مشغول بکاربودم و هستم و به مدت یکسال هم مربی دو ومیدانی تیم دانشگاه آزاد ماهشهر بودم.

دستاورد های شما بعنوان یک مربی ؟

نائب قهرمانی کشوری یکی از اعضای تیم دو ومیدانی _ نائب قهرمانی استانی هندبال ماهشهر که بعدها بعلت حمایت نشدن از تیم منحل شد _ قهرمانی استانی تیم ایروبیک

به غیر از ایروبیک آیا در رشته ورزشی دیگری فعالیت دارید؟

فعلا خیر

برای کسیکه قصد دارد ورزش را شروع کند چه توصیه ای دارید؟

اول از هر چیز یک فرد باید توانایی های خود را در آن رشته ورزشی بسنجد و دوم اینکه همت و پشتکارش را زمین نگذارد وتلاش بی وقفه داشته باشد.

درحال حاضر کجا مشغول به کار هستید ؟

درحال حاضر حدود ۹سال است که برای شرکت عملیات غیرصنعتی مشغول به کار هستم وسالن ورزشی ایروبیک وامادگی جسمانی خود را در اداره بندرامام مدیریت میکنم.

مربیان شما؟

اساتید بنده جناب اقای ریحانی مربی هندبالم که مانند پدرم او را دوست میداشتم و مرحومه خانم لشکری عزیز ودوست داشتنی که۲- ۳ماهی افتخار داشتم درکنار ایشان باشم.

مشوقان ورزشی شما؟

پدرم که داور مسابقات فوتبال بودند واز همه مهمتر برادران اسطوره من

الگوی ورزشی شما؟

برادرانم

نقاط ضعف و قوت؟

نقطه ضعف من شکست درکارم ونقطه قوت من تلاش دوباره و بی وقفه برای بهتر شدن کارم هست.

بنظر خودتان مربی سختگیری هستید؟

از دید دیگران شاید ولی ازدیدگاه خودم این را انضباط وجدیت درکارم میبینم وشایددلیل موفقیت هایم بقول دیگران این سخت گیری هایم باشد.

چقدر بعنوان یک ورزشکار و مربی رژیم غذایی را رعایت میکنید ؟

رژیم ونوع غذا خوردن من در حدی است که به سلامت جسمانی بدن آسیبی نرساند و اینکه درست غذاخوردن جزئی از درست زندگی کردن است.

طرفدار پروپاقرص کدام تیم و کدام رشته ورزشی غیر از رشته ایروبیک؟

طرفدار رشته فوتبال وتیم همیشه جاوید استقلال

پیشرفت رشته ایروبیک را در سطح ماهشهر چگونه میبینید و چه راهکارهایی برای بهبود وموفقیت این ورزش پیشنهاد میکنید؟

رشته ایروبیک درشهرستان ماهشهرخوب جا افتاده ولی برای پیشرفت بیشتر آن احتیاج به دعوت از تیمهای شهرستانها و به نمایش گذاشتن تیم های پرقدرت ماهشهریست.

بنظر شما آیا درشهرستان ماهشهر استقبال خوبی از این رشته شده؟

بله خیلی زیاد ولی ای کاش الفبای اصلی ایروبیک را به تمام نوآموزان این رشته زیبا و پرهیجان بدرستی حلاجی میکردند و تفهمیم آن مختص به تیم و تیمداری نمیشد.

شیرین ترین خاطره ورزشی ؟

مربوط به دورانی بود که هندبال بازی میکردم و درآن زمان به علت گلهای فراوانی که میزدم مراخانم گل لقب دادند ودرآن زمان درک این لقب برایم کمی سخت بود.

تلخترین خاطره ورزشی؟

تلخترین خاطره من برمیگردد به دوران مربیگری ام درهندبال که درمسابقات استانی به لحاظ اینکه چون تیم نوپا بود ودرمقابل تیم ابرقدرتی عرض اندام میکرد و رقابتها بسیار تنگاتنگ بود انها احساس خطرمیکردند و بازی را ده دقیقه قبل از اتمام وقت مسابقه به پایان رساندند چون ما شهرستان محرومی بودیم و این تلخترین خاطره برای من و بازیکنانم بود وحکم نائب قهرمانی را به دستمان دادند.

ایروبیک در یک کلمه؟

عشق

ورزش چه تاثیراتی در روند زندگی شما گذاشته؟

به دلیل اینکه شغلم را دوست دارم و در محیط کار ازبودن باشاگردانم لذت میبرم این امر باعث شده که این عشق ونشاط وانرژی را به زندگی شخصی ام منعکس کنم.

نظرشما درخصوص عملکرد مسئولین ورزش شهرستان چیست؟

من تشکر خالصانه از مسئولین ورزش شهرستان ماهشهر وبندرامام دارم و علی الخصوص جناب آقای تهذیبی که در راستای به حقانیت پیوستن ورزش این شهرتلاش بیشماری میکنند.

 

نظر شما در خصوص پایگاه‌ خبری ورزش و جوانان ماهشهر؟

تلاش های بی شائبه و چشم گیر پایگاه خبری ورزش همیشه من را به وجد آورده است و خدا قوت وخسته نباشید راباید به همه شما عزیزان با دل وجان گفت.

کلام آخر؟

یادخدا وسالم زیستن را هیچگاه درعرصه ورزش فراموش نکنیم.