دفعات بازدید: 2,221

تاریخ انتشار: 1394/05/19 - 4:03

یاوری : فصل گذشته معادل 10 سال تجربه بود/ امسال با کنترل هزینه‌ها سقف قرارداد را پایین آوردیم

مدیر باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: شرایطی که فصل گذشته برایمان پیش آمد، معادل 10 سال تجربه بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر شاپور یاوری در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جذب سه بازیکن سهمیه ملی بسکتبال اظهار داشت: بهنام یخچالی که سال گذشته هم با ما بود و آرمان زنگنه و سعید داورپناه را هم از مهرام جذب کردیم و بدین ترتیب سهمیه های ملی ما تکمیل شد و با خیال آسوده‌تر به آغاز فصل فکر می‌کنیم.

SONY DSC

وی ادامه داد: رضا لطفی و حامد حسین زاده را از هم دانشگاه آزاد گرفتیم. این دو  فصل گذشته در دانشگاه آزاد بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند و امیدوارم در فصل بعد هم کمک خوبی برای ما باشند. با یک بازیکن به توافق رسیده‌ایم و با چند نفر دیگر هم در حال مذاکره هستیم.

مدیر باشگاه پتروشیمی با اشاره به اینکه هزینه های خود را کاهش داده‌ایم، گفت: شرایطی که فصل گذشته برای ما پیش آمد خیلی سخت بود و به اندازه 10 سال تجربه کسب کردیم. خوشبختانه امسال تا اینجای کار توانسته‌ایم سقف قراردادها را هم پایین بیاوریم و هزینه‌ها را کنترل کنیم.

یاوری در مورد اینکه تمرینات‌تان چه زمانی آغاز می‌شود، عنوان کرد: بازیکنان اصلی ما در تمرینات تیم ملی هستند و هر زمانی که کادرفنی صلاح بداند آمادگی آغاز تمرینات را داریم.

ارسال دیدگاه