دفعات بازدید: 2,959

تاریخ انتشار: 1394/05/19 - 4:29

«سعید داورپناه و رضا لطفی» به تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام پیوستند

مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام گفت: سعید داورپناه و رضا لطفی به جمع بازیکنان تیم بسکتبال این باشگاه اضافه شدند.

شاپور یاوری

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر شاپور یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: این باشگاه پس از به خدمت گرفتن «مهران شاهین‌طبع» مربی باسابقه و کار بلد بسکتبال کشور، جذب بازیکنان جوان و آینده‌دار ملی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام خاطرنشان کرد: در همین راستا پس از قطعی شدن حضور بهنام یخچالی و آرمان زنگنه در ترکیب تیم بسکتبال این باشگاه، سعید داورپناه بازیکن فصل گذشته تیم مهرام که پیش از این سابقه حضور در تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام را در کارنامه ورزشی خود دارد، به عنوان سومین سهمیه ملی به ترکیب این تیم اضافه شد، همچنین رضا لطفی بازیکن اسبق و با تجربه تیم ملی کشورمان نیز با نظر سرمربی و کادر فنی به جمع بازیکنان تیم بسکتبال این باشگاه پیوست.

وی ادامه داد: پیوستن این دو بازیکن به تیم با نظر سرمربی و کادر فنی در راستای تقویت ترکیب تیم بسکتبال، به منظور حضور قدرتمندانه در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر امسال است.

داور پناه

ارسال دیدگاه