دفعات بازدید: 2,596

تاریخ انتشار: 1394/05/20 - 12:16

مدیرعامل باشگاه ورزشی شاهین ماهشهر منصوب شد

طی حکمی برای جوان‌ترین مدیر فوتبالی کشور: علی چاروسایی مدیرعامل باشگاه ورزشی شاهین ماهشهر شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از خبرگزاری فارس از ماهشهر، در حکمی از سوی مدیر مؤسس باشگاه ورزشی شاهین «علی چاروسائی» به عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب شد.

در بخشی از این حکم انتصاب آمده است: با عنایت به پیشنهاد هیئت مدیره باشگاه ورزشی شاهین و مذاکرات به عمل آمده و با توجه به درایت و تعهد و علاقمندی حضرت‌عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان مدیرعامل باشگاه ورزشی شاهین بندر ماهشهر منصوب می‌نمایم، امید است با همکاری و مساعدت سایر اعضای هیئت مدیره در انجام امور محوله بر اساس شرح وظایف مصوب، موفق و مؤید باشید.

علی چاروسایی

مدیرعامل جدید باشگاه ورزشی شاهین بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امتیاز بازی‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور امانتی است از سوی مردم ماهشهر به باشگاه شاهین و تمام تلاش ما و کادر فنی پاسداری از این امانت گران‌بها است.

علی چاروسائی افزود: استراتژی باشگاه، توجه و میدان دادن به بازیکنان بومی شهرستان است و امیدواریم یک نسل قوی از فوتبالیست‌های بومی را تحویل جامعه فوتبال دهیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه ویژه به جوانان شهر، انگیزه آنها را برای فعالیت‌های حرفه‌ای در حوزه فوتبال افزایش داده و نشاط را به شهر هدیه کنیم.

مدیرعامل باشگاه ورزشی شاهین بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: به زودی با بازیکنان و کادر فنی قرارداد منعقد و تمرینات تیم به طور جدی پیگیری خواهد شد همچنین برنامه‌هایی برای افزایش محبوبیت باشگاه شاهین در سطح شهرستان و استان داریم و هواداران به زودی شاهد تحولاتی در این زمینه خواهند بود.

وی در پایان ضمن تقاضای همکاری از تمام مسئولان استان و شهرستان، تصریح کرد: در مرحله نخست هدف ما دفاع از امتیاز شاهین در لیگ دسته سه و سپس صعود به لیگ دسته دو فوتبال کشور است و در این مسیر عزم خود را جزم کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس، «علی چاروسایی» متولد 1371 و از فعالان رسانه‌ای استان خوزستان است و با این حکم انتصاب، جوان‌ترین مدیر فوتبالی در سطوح لیگ‌های کشور به شمار می‌رود.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • ناشناس

    تاریخ : ۲۰ - مرداد - ۱۳۹۴

    انشاا… که در این راه موفق باشید و خداوند شما را یاری دهد


  • جناب آقای علی چاروسایی

    با سلام

    ضمن تبریک سمت مدیر عامل باشگاه شاهین ماهشهر از خداوند آرزوی موفقیت و سربلندی برایتان می کنم


ارسال دیدگاه