دفعات بازدید: 799

تاریخ انتشار: 1390/10/03 - 0:30

مديركل ورزش و جوانان استان: خوزستان در شطرنج به سطح بالايي رسيده‌ است

مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت:‌ از اين‌كه به سطح بالايي در زمينه ميزباني مسابقات كشوري و رشد در رشته شطرنج رسيده‌ايم، خوشحاليم.

 

به گزارش خبرنگار بخش ورزشي ايسنا از خوزستان، حميدرضا گرشاسبي در آيين اختتاميه مسابقات شطرنج قهرماني كشور كه ديروز 30 آذرماه در خانه شطرنج اهواز برگزار شد، اظهاركرد: همان‌طور كه از ابتداي كار خود وعده داده بودم يكي از اولويت‌هاي كارمان ميزباني رقابت‌هاي كشوري است كه در بيشتر مسابقات نيز اين امر به بهترين شكل محقق شده است.

وي افزود: اكنون نيز مسابقات قهرماني شطرنج كشور به ميزباني استان به مدت 10 روز به بهترين شكل انجام شد و خوشحاليم كه پويا ايدني از خوزستان موفق شد به تيم‌ملي بزرگسالان راه بايد.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان به حضور پيدا نكردن نمايندگاني از فدراسيون در اين رقابت‌ها اشاره كرد و گفت: اگر يكي از مسوولان فدراسيون در اختتاميه مسابقات حضور داشت بهتر بود ولي رييس فدراسيون با اين‌كه بليط رزرو كرده بود به دليل جلسه‌ مهمي كه برايش پيش آمد، نتوانست به خوزستان بيايد.

وي در ادامه با اشاره به رضايت ورزشكاران از ميزباني افزود: همين كه ميزباني مسابقات را پذيرفتيم نشان مي‌دهد ما از هيات استان حمايت كرده و در مسابقات ديگر نيز اين حمايت را ادامه مي‌دهيم. اميدوارم بتوانيم در همه زمينه‌ها ميزبان شايسته‌اي باشيم.

ارسال دیدگاه