دفعات بازدید: 186

تاریخ انتشار: 1389/11/21 - 19:23

رئیس اداره تربیت بدنی ماهشهر حضور گسترده ورزشکاران در 22 بهمن

رئیس اداره تربیت بدنی ماهشهر حضور گسترده ورزشکاران در 22 بهمن

رئيس اداره تربيت‌ بدني ماهشهر تأكيد كرد:
حضور گسترده جامعه ورزش ماهشهر در راهپيمايي 22 بهمن
خبرگزاري فارس: رئيس اداره تربيت بدني ماهشهر بر حضور گسترده جامعه ورزشي اين شهرستان در راهپيمايي 22 بهمن تأكيد كرد.
غلامرضا خنفري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: حضور گسترده، پرشور و مستحكم مردم در راهپيمايي 22 بهمن هر سال نمايشي زيبا و نمادين از ايستادگي و استقامت ملت ايران بر سر آرمان‌ها و ادامه مسير مستقيم انقلاب اسلامي و راه حضرت امام خميني (ره) است.
وي ادامه داد: مردم ايران اسلامي در سه‌دهه گذشته همواره و در سخت‌ترين دوران عمر انقلاب شور و شعور بالاي انقلابي خود را به اثبات رسانده و در 22 بهمن امسال نيز بار ديگر با حضور گرم خود در گراميداشت سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي يأس و نوميدي را به اردوگاه دشمنان قسم خورده نظام خواهند برد.
گرداني تأكيد كرد: شركت در راهپيمايي بزرگ و حماسي 22 بهمن را توفيقي الهي است و حضور گسترده، پرشور و با عزم راسخ ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن هر سال، نمايشي از ايستادگي و استقامت اين ملت بر سر آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است.
رئيس اداره تربيت‌ بدني ماهشهر افزود: حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن و صحنه‌هاي گوناگون دفاع از اسلام و انقلاب، دشمن و مخالفان نظام و ملت ايران را دچار خسران و زيان خواهد كرد.
خنفري تصريح كرد: جامعه ورزش ماهشهر هر سال با شكوه خاصي در راهپيمايي بزرگ 22 بهمن شركت كرده و امسال نيز با حضور گسترده‌تر در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن بار ديگر اعلام مي‌كنند همچنان در راه حفظ انقلاب و نظام و گوش به فرمان ولي ‌امر خود آماده هرگونه جانفشاني هستند.
وي در پايان تأكيد كرد: جامعه ورزش ماهشهر همراه با ملت بزرگ ايران، حراست از ارزش‌ها و دستاوردهاي انقلاب را يك وظيفه ملي و اسلامي مي‌داند و با شركت گسترده در راهپيمايي سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، بار ديگر با آرمان‌هاي مقدس بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران تجديد پيمان و با مقام معظم رهبري تجديد بيعت خواهند كرد.

ارسال دیدگاه