دفعات بازدید: 1,698

تاریخ انتشار: 1394/05/26 - 13:30

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام: توقع‌مان از تیم بسکتبال باشگاه بالا است

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام با بیان این‌ که تلاش ما بستن یك تیم بسکتبال خوب و منسجم برای سوپر لیگ پیش رو است، گفت: ممكن است بازیكنان ما اسمی و آوازه‌دار نباشند ولی پرانرژی هستند.

SONY DSC

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر شاپور یاوری در گفت​گو با خبرنگار ورزشی ایسنا اظهاركرد: مرحله اول اردوی تیم بسكتبال پتروشیمی بندرامام از 31 مردادماه در تهران و زیر نظر كسای ​پور، مربی تیم برگزار خواهد شد چرا كه مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم، همراه با تیم‌ملی است. به هر حال با توجه به شرایط آب و هوایی ماهشهر قرار بر این شد، مرحله اول اردو تیم در تهران باشد، البته در ماهشهر هم اردو خواهیم داشت.

وی درباره سیاست و اهداف این باشگاه برای فصل پیش‌رو، گفت: این‌كه از اكنون بخواهیم بگویم امسال حتما قهرمان می​شویم، زود است چرا كه برای قهرمانی مولف ​های بسیاری وجود دارد كه باید دست به دست هم دهند تا یك تیم بتواند عنوان قهرمانی را به دست آورد.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام افزود: به هر حال تمام تیم​ها هدف یا آرزوی​شان کسب عنوان قهرمانی است. ورزش قهرمانی هم برای کسب قهرمانی است و ما هم یكی از آن تیم​هایی هستیم كه دوست داریم به قهرمانی برسیم. به نظر خودم، تیم را تاكنون خوب بسته​ایم و فقط بازیكنان خارجی و این‌كه چگونه نقش خود را در تیم ایفا كنند می‌ماند، چرا که خارجی​ها نیز در نتیجه گرفتن می​توانند خیلی تاثیرگذار باشند.

وی بیان‌ كرد: تلاش ما بستن یك تیم خوب و منسجم است و ممكن است بازیكنان ما اسمی و آوازه‌دار نباشند ولی پرانرژی هستند. داشتن انسجام یكی از اهداف اصلی ما است و می​خواهیم بازیكنان​مان یك‌دست و هم‌پوشانی داشته باشند.

یاوری گفت: تیم منسجم می​تواند نتیجه بگیرد و ما هم به دنبال اسم و برند نیستیم. تاكنون هم بازیكنانی از جمله یخچالی، لطفی، میرزایی، زنگنه، نبی​پور، داورپناه و حسین​زاده را جذب كرده​ایم و كادر فنی نیز در حال صحبت با بازیكنان دیگر است. كادر فنی تیم از بازیكنان جذب شده رضایت دارد و ما طبق خواسته آن‌ها كار كرده‌ایم.

وی در پایان درباره این‌که توقع از این تیم برای کسب عنوان قهرمانی بالا است، خاطرنشان‌كرد: به هر حال توقع از تیم ما بالا است و خودمان هم از تیم​مان توقع و انتظار داریم و باید هم به همین صورت باشد و اگر فردی هدف بالایی نداشته باشد، نمی​تواند به موفقیت دست پیدا کند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • ولید

    تاریخ : ۲۷ - مرداد - ۱۳۹۴

    سلام بر مرد زحمت کش بندرامام

    انشالله امسال موفق باشید بچه های جوان و اینده داربهتره تا بهتر در اختیار تیم باشند امیدوار هم مثل سالهای گذشته بازهم افتخار افرینی کنید

    باتشکر

    ولید عساکره سرپرست باشگاه فوتسال وحدت چمران


  • علی سامی از تهران

    تاریخ : ۲ - شهریور - ۱۳۹۴

    با سلام خدمت دوست عزیز و زحمت کش …با عرض پوزش از شما چرا از شنا ی ماهشهر گزارشی نمیبینیم و اگر هست خیلی کوتا ه است شنای ماهشهر قطب بزرگ شنای کشور بود مخصوصا واترپلو ..و مردان بزرگی دارد ..مثل برادران زور ازمایی ..نوذری ..امید ال ناصر ..حسامیانها ..علی زبیدی که رکورد دار پیشکسوتان ایران هستند و بنده در تهران افتخار شاگردی ایشان را دارم ..جمیل منشدی .محمد عساکره ..وووو که در ایران نامی برای خودشان در رشته شنا دارن هروقت صفحه شما را باز میکنم به همه رشته ها تعلق دارد جز شنا خواهش میکنم مصاحبه ای با این عزیزان داشته باشید


ارسال دیدگاه