- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام: توقع‌مان از تیم بسکتبال باشگاه بالا است

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام با بیان این‌ که تلاش ما بستن یك تیم بسکتبال خوب و منسجم برای سوپر لیگ پیش رو است، گفت: ممكن است بازیكنان ما اسمی و آوازه‌دار نباشند ولی پرانرژی هستند.

SONY DSC

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر شاپور یاوری در گفت​گو با خبرنگار ورزشی ایسنا اظهاركرد: مرحله اول اردوی تیم بسكتبال پتروشیمی بندرامام از 31 مردادماه در تهران و زیر نظر كسای ​پور، مربی تیم برگزار خواهد شد چرا كه مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم، همراه با تیم‌ملی است. به هر حال با توجه به شرایط آب و هوایی ماهشهر قرار بر این شد، مرحله اول اردو تیم در تهران باشد، البته در ماهشهر هم اردو خواهیم داشت.

وی درباره سیاست و اهداف این باشگاه برای فصل پیش‌رو، گفت: این‌كه از اكنون بخواهیم بگویم امسال حتما قهرمان می​شویم، زود است چرا كه برای قهرمانی مولف ​های بسیاری وجود دارد كه باید دست به دست هم دهند تا یك تیم بتواند عنوان قهرمانی را به دست آورد.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام افزود: به هر حال تمام تیم​ها هدف یا آرزوی​شان کسب عنوان قهرمانی است. ورزش قهرمانی هم برای کسب قهرمانی است و ما هم یكی از آن تیم​هایی هستیم كه دوست داریم به قهرمانی برسیم. به نظر خودم، تیم را تاكنون خوب بسته​ایم و فقط بازیكنان خارجی و این‌كه چگونه نقش خود را در تیم ایفا كنند می‌ماند، چرا که خارجی​ها نیز در نتیجه گرفتن می​توانند خیلی تاثیرگذار باشند.

وی بیان‌ كرد: تلاش ما بستن یك تیم خوب و منسجم است و ممكن است بازیكنان ما اسمی و آوازه‌دار نباشند ولی پرانرژی هستند. داشتن انسجام یكی از اهداف اصلی ما است و می​خواهیم بازیكنان​مان یك‌دست و هم‌پوشانی داشته باشند.

یاوری گفت: تیم منسجم می​تواند نتیجه بگیرد و ما هم به دنبال اسم و برند نیستیم. تاكنون هم بازیكنانی از جمله یخچالی، لطفی، میرزایی، زنگنه، نبی​پور، داورپناه و حسین​زاده را جذب كرده​ایم و كادر فنی نیز در حال صحبت با بازیكنان دیگر است. كادر فنی تیم از بازیكنان جذب شده رضایت دارد و ما طبق خواسته آن‌ها كار كرده‌ایم.

وی در پایان درباره این‌که توقع از این تیم برای کسب عنوان قهرمانی بالا است، خاطرنشان‌كرد: به هر حال توقع از تیم ما بالا است و خودمان هم از تیم​مان توقع و انتظار داریم و باید هم به همین صورت باشد و اگر فردی هدف بالایی نداشته باشد، نمی​تواند به موفقیت دست پیدا کند.