دفعات بازدید: 987

تاریخ انتشار: 1394/06/02 - 15:54

کیانی‌زاده خبرداد: رتبه دوم اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در ارزیابی کشوری

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از کسب رتبه دوم این اداره‌کل در ارزیابی عملکرد سال 93 وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از ایسنا ، فرامرز کیانی‌زاده، در آیین تجلیل از فعالان رسانه‌ای که شب گذشته (یکشنبه) توسط این اداره‌کل برگزار شد، با اعلام رتبه دوم خوزستان در ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان کشور در سال 93، اظهار‌کرد:‌ این جایگاه و موفقیت با تلاش، برنامه‌ریزی، مشارکت استاندار خوزستان و برگزاری شوراهای ورزش استان و شهرستان‌ها و همچنین حمایت رسانه‌ها حاصل شد.

فرامرز کیانی زاده

وی ادامه داد: استان خوزستان در ارزیابی عملکرد سال 92 در رده چهارم قرار داشت و ما در سال 93 توانستیم به جایگاه دوم دست پیدا کنیم و اگر حمایت‌های همه‌جانبه نبود این امر محقق نمی‌شد.

مدیرکل وزش و جوانان خوزستان گفت: استان خوزستان دارای توانایی و ظرفیت بسیاری است و ما بر همین اساس در سال جاری برای کسب جایگاه نخست تلاش خواهیم کرد و امیدوارم برنامه‌هایی که برای سال 94 در نظر گرفته‌ایم، عملیاتی شوند.

وی بیان کرد: ملاک‌های ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان کشور، نسبت به قبل متفاوت شده است؛ در سال‌های قبل بیشتر به ورزش نگاه می‌شد و شاخصه‌های ورزشی تعیین‌کننده بودند، در حالی که امسال در این ارزیابی یک تفاوت بسیار وجود داشت و به طور مثال آیتم توسعه منابع انسانی و پشتیبانی هم مدنظر قرار گرفته بود که این شاخصه عمومی، نشان‌دهنده زیرساخت‌ها است.

کیانی‌زاده عنوان کرد: در سال‌های گذشته شاخصه‌های عمومی کمتر ملاک قرار می‌گرفتند و ما هم در سال 93 خیلی روی آن‌ها کار نکردیم و همین شاخصه‌ها هم در رتبه ما تاثیر گذاشت. حوزه ورزش‌های همگانی و روستایی و عشایری نیز از دیگر شاخصه‌های مورد ارزیابی بود. ما در سال جاری ضمن تقویت نقاط قوت، قصد برطرف کردن نقاط ضعف را داریم.

وی در پایان درگذشت علی هویسی، عکاس جوان خوزستانی که شام‌گاه دوم مردادماه در محور هفتکل – اهواز بر اثر تصادف، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد را به خانواده آن مرحوم و جامعه رسانه استان تسلیت گفت.

فرامرز کیلنی زاده,فرامرز,کیانیزاده,مدیر کل ورزش خوزستان,مدیر کل,اداره ورزش و جوانان خوزستان,اداره کل ورزش خوزستان,

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر ، در ادامه این آیین مسلم رحیمی، مدیرکل صدا و سیمای خوزستان گفت: همگی باید در جهت اعتلای حوزه ورزش و جوانان استان همکاری داشته باشیم. حوزه ورزش استان نیز خیلی نسبت به حوزه جوانان بی‌ربط نیست و پیشکسوتان این عرصه الگوی ما هستند.

وی بیان کرد: ما علاقه‌مند هستیم که در حوزه فوتبال تمام بازی‌های حساس، حتی در لیگ دسته یک را به صورت مستقیم پخش کنیم. در دیگر رشته‌ها نیز این علاقه‌مندی از سوی ما وجود دارد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان گفت: آقای کیانی‌زاده از مدیران بسیار خوب استان است که به همراه معاونین خود در ورزش استان تحول به وجود آورده است و باید کمک کنیم تا امید و نشاط به صورت مستمر و مداوم وجود داشته باشد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم نیز از خانواده مرحوم علی هویسی که برای حضور در این مراسم از آن‌ها دعوت به عمل آمده بود، تجلیل شد.

همچنین فعالان رسانه‌ای حوزه ورزش و جوانان استان از سوی این اداره‌کل مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه