دفعات بازدید: 1,483

تاریخ انتشار: 1394/06/04 - 12:14

شاهوردی : نگاه ویژه مدیریت باشگاه پتروشیمی انگیزه ورزشکاران را دو چندان کرده است

خضیر شاهوردی مربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش وجوانان ماهشهر در خصوص سطح کیفی مسابقات فرزندان صنایع پتروشیمی به میزبانی اراک گفت : مسابقات در سطح کیفی خوبی برگزار شد که در بین تیم های حاضر تیم های ماهشهری قدرت بازی بالاتری داشتند ، کیفیت مسابقات هم بسیار خوب بود.

خضیر شاهوردی

پیشکسوت لیگ برتر بسکتبال با اشاره به برنامه ریزی و تمرینات منظم تیم پتروشیمی برای کسب عنوان قهرمانی خاطرنشان کرد : ما با توجه به تمرینات و زحماتی که بچه های تیم کشیده بودند برای کسب عنوان قهرمانی به مسابقات صنایع پا گذاشتیم ، ما برای قهرمانی در صنایع و  وزارت نفت برنامه ریزی کرده بودیم که خدا را شکر اولین گام را خوب برداشتیم و توانستیم عنوان قهرمانی صنایع را کسب کنیم. 

وی درباره نگاه باشگاه پتروشیمی بندرامام به ورزش پایه بسکتبال عنوان کرد: طبق صحبتهایی که بامدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام آقای یاوری داشتیم ایشان تاکید بسیاری بر وجود مربیان بومی و کار پایه داشتند و دوست دارند که در آینده نفرات بیشتری در لیگ دیده شوند. و با بهایی که به بازیکنان مربیان میدهند و با وجود یک مربی خارجی در تیم انتظار دارند که حداقل۵-۶نفر از بازیکنان در لیگ حرفه ای یا لیگ ملی و جوانان باشند.

مربی تیم بستکبال پتروشیمی در خصوص برگزاری همایش بلند قامتان خوزستان در سال گذشته بیان کرد: در همایشی که برگزار کردیم ، توانستیم ۴-۵بازیکن نخبه را شناسایی وجذب کنیم ویک قرارداد طولانی مدت با آنها ببندیم که در خدمت باشگاه باشند.هم اکنون درحال آماده سازی بازیکنان برای تیم جوانان سوپرلیگ هستیم که بخش عمده این تیم بچه های بومی خوزستان هستند که درگذشته استعداد یابی کردیم.

شاهوردی در پایان خاطرنشان کرد: با نگاه ویژه جناب یاوری و با روندی که باشگاه پتروشیمی بندرامام در حمایت از این رشته های ورزشی خود بالاخص رشته بسکتبال پیش گرفته است امیدوار هستیم که در اینده شاهد حضور بازیکنانی از باشگاه پتروشیمی در تیم ملی بسکتبال باشیم.

بسکتبال پتروشیمی بندرامام

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • محتشم

    تاریخ : ۴ - شهریور - ۱۳۹۴

    شيره آقايه شاوردى??انشالله هميشه موفق باشيد??


  • میعاد عبادی پور

    تاریخ : ۶ - شهریور - ۱۳۹۴

    سلام اقای شاهوردی تبریک میگم ولی درباره بازیهای اراک دارم میگم که من از داوری بازیهای اراک اصلا راضی نیستم و همه هم شاهد بودن که چطور کمر تیم ما رو شکندن توی اولین بازی و روحیه ما رو خراب کردن که نتونستیم بازیهای بعدش رو درست بازی کنیم متاسفانه اخر بشیم در بازی ما با اراکی ها درگیری که پیش اومد و بدون اینکه ما بازی رو شروع کنیم داور بازی رو بنفع اراک تموم کرد ولی شما اومدید گفتید برنده شماید اما نتیجه رو به اونا دادن من از شما میخوام که رسیدگی کنید تا اون داور ها رو محروم کنند مرسی


  • رضا اكبري

    تاریخ : ۸ - شهریور - ۱۳۹۴

    حداقل انتظار داشتيم اين خبرگزاري انتقاد ها را هم درج كنند نه فقط تعريف و تمجيدها را بگذارند.
    با تشكر


ارسال دیدگاه