دفعات بازدید: 1,867

تاریخ انتشار: 1394/06/04 - 14:16

صعود ارزشمند استقلال نوین به جمع ۱۶ تیم نخست فوتسال امیدهای ایران

در حالی که احتمال صعود استقلالی ها به جمع ۱۶ تیم نخست فوتسال امیدهای ایران بسیار کمرنگ شده بود اما مردان با تعصب و جوانان ارزشمند شهرستان بندر ماهشهر دست به کاری بزرگ زدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر استقلال نوین در بازی نخست در حالیکه از تیم انقلاب سوسنگرد با نتیجه ۴بر صفر در نیمه اول عقب بود در نیمه دوم در یک بازی استثنایی نتیجه را ۶ بر۶ مساوی کرد تا یک امتیاز این بازی را از آن خود کند.

استقلال نوین ماهشهر

استقلال نوین در بازی دوم با نتیجه ٧بر ۴ ازتیم شهدای دانش اموز رفسنجان شکست خورد تا کار برای صعود این تیم سخت و سخت تر شود.

 با توجه به اتفاقات بازی گذشته و امتیازات جدول ، شاگردان بابک دوانی برای صعود به مرحله بعد به یک پیروزی با حداقل نتیجه احتیاج داشتند.

تیم استقلال نوین ماهشهر در سومین مسابقه خود در مقابل پاس کوهدشت نیمه اول را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد اما در نیمه دوم جوانان متعصب و پر تلاش این تیم تسلیم نشدند و با انجام یک بازی زیبا و منطقی توانستند ۳ بار دروازه تیم پاس را باز کنند ، این بازی در نهایت با نتیجه ٣بر٢ به سود استقلال نوین پایان یافت تا این تیم به جمع ۱۶ تیم برتر فوتسال امیدهای ایران راه یابد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر مسابقات امیدهای کشور با حضور ۵٠ تیم در ٨ گروه ادامه داشت که استقلال نوین به جمع ١۶تیم راه پیدا کرد ضمن اینکه در نهایت ۴تیم به لیگ برتر فوتسال ایران راه پیدا خواهند کرد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :7

  • محسن شریفی

    تاریخ : ۴ - شهریور - ۱۳۹۴

    تبریک به مدیریت،کادرفنی و بازیکنان،زحمتکش استقلال نوین


  • اميد غلامي

    تاریخ : ۴ - شهریور - ۱۳۹۴

    ضمن تبريك به مديريت باشگاه استقلال نوين جناب اقاي احمد ثابت وكادر فني اين تيم اقايان بابك دواني واحمد دستمالي, بابت صعود به مرحله بعدي مسابقات فوتسال اميدهاي كشور.اميدوارم شاهد حضور تيم اميد فوتسال استقلال نوين ماهشهر در ليگ برتر اميد هاي كشور باشيم.


  • عبدالامام مقدم

    تاریخ : ۵ - شهریور - ۱۳۹۴

    ضمن تبریک صعودتیم استقلال نوین ماهشهردرجمع۱۶تیم برترکشورصمیمانه اززحمات همه مسیءولین ومربیان این تیم کمال تشکررادارم امیدوارم این تیم رادرلیگ کشورببینیم وماهشهربااین همه استعدادحق خودش رادرفوتسال بگیرد


  • سمیر مجیدی

    تاریخ : ۶ - شهریور - ۱۳۹۴

    با سلام
    جناب آقای ثابت مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال نوین
    باز هم مثل همیشه برا شهرستان افتخار آفرین شدید من به نوبه خودم این موفقیت رو به شما ، کادرفنی و بازیکنان تبریک میگم به امید موفقیتهای بیشتر در روزهای آینده

    موفق و سربلند باشید


  • بهنام فرخ زاد

    تاریخ : ۶ - شهریور - ۱۳۹۴

    تبریک به جامعه ورزش ماهشهر
    خدا قوت به آقایان ثابت و دوانی
    تشکر از آقایان میرفیضی/محمدیان/ساکی/دستمالی که حامی تیم بودن
    امیدوارم انگیزه کادر باشگاه برای تیم داری همچنان ادامه پیدا کنه وجود مدیرانی همچون آقای ثابت برای پیشرفت ضروریه


  • شهرام تقي زاذه

    تاریخ : ۶ - شهریور - ۱۳۹۴

    با سلام .ضمن تبريك به مديرعامل محترم وزحمتكش باشگاه استقلال نوين شهرستان بندرماهشهرجنات آقاي احمدثابت .كادرفني پرتلاش .بازيكنان باتعصب وباغيرت وهمچنين جامعه ورزش شهر.آرزوي موفقيت وسربلندي دربازيهاي آينده


  • احمد ثابت

    تاریخ : ۷ - شهریور - ۱۳۹۴

    سلام از تمامي دوستان عزيز وگرام بخاطر الطاف ومحبت هاشون سپاسگذارم


ارسال دیدگاه