دفعات بازدید: 1,362

تاریخ انتشار: 1394/06/06 - 18:18

با اقتدار تیم پتروشیمی غدیر قهرمان ووشوی کشور شد

سرپرست تیم ووشوی پتروشیمی غدیر گفت: تیم ووشوی پتروشیمی غدیر در مسابقات قهرمانی کشور بر سکوی نخست ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر جواد شایع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: تیم ووشوی پتروشیمی غدیر که به نمایندگی از استان خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده بود بر سکوی نخست این رقابت‌ها ایستاد.

ووشو پتروشیمی غدیر

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها که در قم برگزار شد 28 تیم از سراسر کشور حضور داشتند که تیم پتروشیمی غدیر با اقتدار به مقام قهرمانی این مسابقات رسید.

سرپرست و مربی تیم ووشوی پتروشیمی غدیر خاطرنشان کرد: ووشوکاران تیم ما با به دست آوردن 15 مدال طلا، چهار نقره و چهار برنز در مجموع دو بخش تالو و ساندا بر سکوی نخست این مسابقات ایستادند.

شایع‌ِزاده ادامه داد: در این مسابقات که دیروز و امروز پنج‌شنبه و جمعه پنجم و ششم شهریورماه در برگزار شد تیم‌های مازندران و قم به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی متذکر شد: جا دارد از حمایت‌های مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر که هزینه‌های تیم و اعزام آن به مسابقات را تقبل کرد صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

رئیس هیئت ووشوی بندر امام خمینی یادآور شد: این حمایت‌ها در حالی صورت گرفت که دیگر ارگان‌ها و ادارات حاضر به همکاری با ووشوکاران تیم ما نبودند و در این مدت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم.

شایع‌ِزاده در پایان اضافه کرد: امیدواریم مسئولان، نهادها، ارگان‌ها و ادارات منطقه دست ورزشکاران ما را گرفته و برای حضور این تیم در لیگ کشور ما را یاری کنند.

ارسال دیدگاه