دفعات بازدید: 1,822

تاریخ انتشار: 1394/06/07 - 15:19

بارقه امید در ورزش بانوان شهرستان بندر ماهشهر+تصاویر

افتتاح سالن بانوان در ماهشهر

مراسم کلنگ زنی سالن ورزشی بانوان به مناسبت هفته دولت انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان بندر ماهشهر مراسم کلنگ زنی سالن ورزشی دو قلوی بانوان با حضور دهقان معاون امنیتی استانداری خوزستان, دکتر قمر فرماندار شهرستان,حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی امام جمعه ماهشهر , کمایی شهردار,اعضای شورای شهر و مسوولین و مدیران دستگاه ها و همچنین خادم علی تهذیبی رءیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر برگزار شد.

اعتبارات این سالن به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان از محل مساعدت های صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه تامین شده است و مجری این طرح شرکت عملیات غیرصنعتی و محل احداث آن در مجموعه ورزشی آفرینش واقع در ناحیه صنعتی میباشد ضمن اینکه این دو سالن با هدف توسعه فعالیت های ورزشی بانوان شکل خواهد گرفت.

نقشه این سالن ورزشی طراحی شده و ابعاد آن۱۵*۳۶میباشد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر کلنگ زنی این مجموعه توسط دهقان معاون امنیتی استانداری ، امام جمعه شهرستان ماهشهر و سرکار خانم دکتر سهیلا وشاحی مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان ماهشهر انجام شد.

کلنگ زنی بانوان

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • ایران حیدری

    تاریخ : ۹ - شهریور - ۱۳۹۴

    باسلام و خداقوت به جامعه ورزش و مسئولین بزرگوار ماهشهر

    ” قرآن به زنان این حق را داده که با بهره گیری از توان اقتصادی، اندوخته‌ها‌ی‌ علمی، قدرت بدنی و مهارت‌ها‌ی‌ مدیریتی خود، تحول همه جانبه‌ای را در جامعه دنبال نمایند. محرومیت و محدودیت زنان در صحنه فعالیت‌ها‌ی‌ اجتماعی، ناشی از تعصب جاهلی، مخالف دستور قرآن و سبب فقر عاطفی جامعه میگردد و طبق آیه: (وَعَاشِرُوهُنَّ بِالْمَعْرُوفِ فَإِن كَرِهْتُمُوهُنَّ فَعَسَى‏ أَن تَكْرَهُوا شَیْئاً وَیَجْعَلَ اللّهُ فِیهِ خَیْراً كَثِیراً)
    این مشارکت تنها اختصاص به مسائل خانوادگی ندارد و قرآن می‌فرماید: این گونه تعصبات و رسومات جاهلی را بزدایید؛ (عَاشِرُوهُنَّ…) اگر خوش‌تان نمی‌آید که آن‌ها مانند شما سمتی داشته باشند و در جامعه و صحنه سیاست و صحنه درمان و پزشکی و صحنه فرهنگ و تدریس حضور داشته باشند، این امر را تحمل کنید و این قشر عظیم را منزوی نکنید.”(نقل از جوادی آملی، زن در آینه جلال و جمال، ص 369-371)

    سرکار خانم وشاحی ،
    بنده بعنوان یکی از افراد جامعه زنان ماهشهر سپاس ویژه خود را بابت پیگیری ساخت ورزشگاه بانوان از جنابعالی ابراز میدارم و از خداوند منان برایتان موفقیتهای بیشتری را خواستارم. درود بر شما نماینده لایق که با این پویایی و توان مدیریتی بالای خود بر تاکید کلام الله مجید به نقش زنان درعرصه های اجتماعی صحه نهادید. همچنین از تعامل هماهنگ زنان و مردان ماهشهر در مسیر پیشرفت و رفاه همشهریانم تشکر میکنم.
    آرزومند سلامتی شما دوست عزیزم


ارسال دیدگاه