دفعات بازدید: 3,428

تاریخ انتشار: 1394/06/09 - 2:21

مسابقات بسکتبال دختران زیر ۱۸ سال صنایع پتروشیمی ایران برگزار شد

بسکتبال پتروشیمی بندرامام

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر مسابقات بسکتبال فرزندان دختر زیر ۱۸ سال صنایع پتروشیمی ایران به میزبانی پتروشیمی شازند در شهرک مهاجران اراک برگزار شد که در نهایت تیم شازند اراک توانست عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند ، پتروشیمی بندرامام نایب قهرمان شد و پتروشیمی رازی توانست عنوان سومی این دوره از مسابقات را کسب کند.

1- پتروشیمی شازند

2- پتروشیمی بندرامام

3- پتروشیمی رازی

 

بسکتبال پتروشیمی رازی

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :13

  • انيسا رفيع زاده

    تاریخ : ۹ - شهریور - ۱۳۹۴

    با سلام و خسته نباشيد به تمامي ورزشكاران و ارزوي موفقيت در تمام مراحل
    يك خسته نباشيد ويژه به مربي عزيز سركار خانم اب برين و بازيكنهاي تيم رازي


  • مهسا

    تاریخ : ۹ - شهریور - ۱۳۹۴

    باعرض سلام وخسته نباش خدمت اقاى کاظمی نژاد به خاطره تمام زحماتشون وساىت خوبشون وتبرىک ویه خسته نباش.ى به خانم صادقخانى ومربى فداکار وعزىزم سرکار خانم ازاده محسنی .امىد وارم که در تمام مراحل زندگیتون مثل نوری که با وجودتون به مسابقات دادىد هم اکنون زندگىتان را هم همىشه روشن کندوبهتون تبریک میگم همچنین به دوستان گلم.


  • ستاره اکبری نیا

    تاریخ : ۹ - شهریور - ۱۳۹۴

    سلام به دوستای عزیزم
    تبریک میگم به خانم محسنی مربی تیم و بازیکنان خسته نباشید به امید موفقیت های بیشتر و بالاتر


  • سعید قنواتیان

    تاریخ : ۹ - شهریور - ۱۳۹۴

    با سلام و عرض تبریک به تیم بسکتبال بانوان پتروشیمی بندرامام و پتروشیمی رازی ، همچنین سپاس از،زحمات سرکار خانم صادق خانی و تشکر ویژه از،جناب کاظمی نژاد بابت انعکاس بموقع اخبار و رویدادهای ورزشی شهرستان ???


  • لیلااحمدى

    تاریخ : ۱۰ - شهریور - ۱۳۹۴

    با سلام وعرض تبریک به تىم بسکتبال پتروشیمی بندرامام وهمچنین تبریک به مربی گل سرکار خانم محسنی.خانم محسنی امىد وارم همىشه موفق وپىروز باشىد وانشاالله افتخار اینو داشته باشىم که هر ساله پیروزى شما رو هم ببینم. خانم صادقخانى از شما هم سپاس گزارىم به خاطره زحمت هاتون


  • امىر حسین

    تاریخ : ۱۰ - شهریور - ۱۳۹۴

    سلام تبریک میگم بهتون خانم محسنى.خىلى خوشحال شدم از موفقیت امسالتان…اقای کاظمی به خاطر زحماتتون که برای این ساىت میکشىن سپاسگزارم.وهمچنین از سرپرست تىم خانم صادقخانى سپاس گزارم.خانم محسنى از این که دخترم شاگرد همچىن مربى است خداوند کرىم را سپاس میگوىم…دخترم نه تنها از نظراخلاق بلکهاز نظر ایمانشم عالی شده.متشکرم خانم محسنى.


  • ملیکا

    تاریخ : ۱۰ - شهریور - ۱۳۹۴

    باعرض سلام خدمت اقای کاظمی به خاطره اطلاع رسانیشون وسلام به خانم صادقخانى ومربىم خانم ازاده محسنی گل.عزیزانم بهتون تبریک میگم.همچنین به دوستانم که همگی به کمک مربی دست به دست هم دادن واىن پیروزى را کسب کردن.


  • شقایق

    تاریخ : ۱۰ - شهریور - ۱۳۹۴

    سلام مربی عزیزم اول اینکه به شماودوستانم تبریک میگم وخىلى خوشحال شدم از بردتون.مربی عزیزممنون از تلاشهایى که برای من ودوستانم کردىدوما خىلى خوش شانس هستىم که داراى همچىن مربی هستىم.خانم محسنى امىد وارم همىشه موفق وپىروزباشىد.


  • زهراقنواتیان

    تاریخ : ۱۰ - شهریور - ۱۳۹۴

    باتشکر از مربی زحمت کش و توانای تیم بندرامام خانم محسنی و همچنین از سرپرست مهربان خانم صادق خانی
    مقام دوم ر و به تمامی تیم بندر امام تبریک میگم و همچنین سپاس از تلاش خانم نعمتی…
    موفق و پیروز باشید


  • فاطمه

    تاریخ : ۱۵ - شهریور - ۱۳۹۴

    با سلام و خسته نباشی خدمت مربی عزیزم که با جان ودل به ما آموزش می دهد و همچنین تشکری‌ویژه برای خانم صادق خانی که دلسوزانه در این دوره برای ما زحمت کشیدند ???


  • صنم

    تاریخ : ۱۵ - شهریور - ۱۳۹۴

    سلام و خسته نباشید خدمت سرکار خانم محسن…تبریک میگم انشالله همیشه موفق و سربلند باشید


  • ندا

    تاریخ : ۱۶ - شهریور - ۱۳۹۴

    با سلام و عرض خسته نباشید به مربی عزیز و مهربانم سرکار خانم محسنی و خدمت سرکار خانم صادق خوانی عزیزم.به همه ی هم تیمی هام تبریک میگم که در تمام لحظات سخت کار کردند و همه ی زحمت خودشونو کشیدند.یک تشکر ویژه خدمت سرکار خانم نعمتی عزیز.مربی عزیزم امیدوارم در تمام لحظات زندگیتون موفق باشین همه ی اینا از زحماتی هستند که شما برای سربلندی تیم کشیدین.واقعا ازتون ممنونم .پیش به سوی بردهای پیاپی.


  • صنم...سمانه

    تاریخ : ۴ - مهر - ۱۳۹۴

    تبریک میگم مهربانم خانم محسنی گل … انشالله موفق باشین


ارسال دیدگاه