دفعات بازدید: 898

تاریخ انتشار: 1394/06/16 - 11:32

هفته ای پرمدال برای فرزندان ورزشکار شرکت پتروشیمی فجر

شرکت پتروشیمی فجر در المپیاد ورزشی دختران زیر ۱۸ سال شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با اعزام پنج تیم ورزشی شنا، شطرنج و ژیمناستیک ، بسکتبال و پینگ پنگ توانست دو مقام دوم و سه مقام سوم تیمی را کسب کند.

دختران صنایع

فرزندان زیر ۱۸ سال کارکنان پتروشیمی فجر در دومین المپیاد ورزشی دختران و پسران زیر ۱۸ سال شرکت ملی صنایع پتروشیمی (شازند اراک ۹۴) موفق به کسب سکوی دوم شنا، دوم ژیمناستیک و سوم شطرنج ، سوم پینگ پنگ و سوم بسکتبال شدند.

حسین حیدری رئیس امور ورزش پتروشیمی فجر در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری ورزش ماهشهر گفت : فرزندان زیر ۱۸ سال کارکنان شرکت امسال نسبت به سالهای گذشته از برتری قابل توجهی برخوردار بودند و توانستند جایگاه خود را به عنوان تیم دوم این المپیاد پیدا کنند.

براساس گزارش رئیس امور ورزش پتروشیمی فجر ، تیم ۱۲ نفره شنای این شرکت توانست با کسب ۸ مدال طلا، ۲ نقره، ۲ برنز و با اختلاف امتیاز ناچیز نسبت به تیم اول، مقام دوم این رشته را از آن خود کند.

همچنین تیم ۱۲ نفره ژیمناستیک و تیم ۵ نفره شطرنج این شرکت به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم تیمی جای گرفتند.

حیدری در پایان افزود : « امور ورزش برای شرکت در این مسابقات، پنج تیم از فرزندان خود را به اراک اعزام کرد که خوشبختانه هر پنج تیم افتخار آفرین بودند و با ۲ جام نقره و 3 برنز به خانه برگشتند. این افتخارات نتیجه اهتمام مدیریت، تلاش مربیان دلسوز و ورزشکاران پرتلاش می باشد. امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد ایستادن فرزندانمان بر روی سکوی قهرمانی باشیم.»

بسکتبال پتروشیمی فجر

 

 

ارسال دیدگاه