- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

مصاحبه با سعید عساکره بازیکن فوتسال

لطفا خودتان را معرفی کنید؟
سعید عساکره متولد ۱۵بهمن۶۹ ساکن شهرچمران،فوق دیپلم کامپیوتر،دارای مدرک مربیگریD آسیا

از کجا فوتسال را شروع کردید؟
از شهرستان ماهشهر با تیم امیدهای هومن ساز خوزستان

عساکره سعید چمران

چطور شد که به فوتسال علاقمند شدید؟
زمانیکه وارد دانشگاه شدم با تیم دانشگاه بازی فوتسال را شروع کردم و علاقمند شدم و طی یک بازی دوستانه یکی از مربیان هومن سازان خوزستان بازی من را پسندید و بعد از پیوستن به تیم هومن سازان فوتسالم را بصورت حرفه ای دنبال کردم.

در چه تیم هایی حضور داشتید؟
هومن سازان خوزستان جنوب، استقلال نوین ،پتروشیمی ماهشهر

تلخترین خاطره ورزشی؟
از دست دادن یکی ازدوستانم اقای محمد مقدم که از دوران بازی در تیم نونهالان تا جوانان کنار هم بودیم.

شیرین ترین خاطره ورزشی؟
بعد از چندین سال تلاش و زحمت توانستم وارد بازیهای لیگ برتر بشوم ودر مقابل وحید شمسایی بازی کنم.

دستاوردهای شما ؟
قهرمانی امیدهای کشور ،اقای گل امیدکشور،قهرمانی امیدهای خوزستان سال۸۹، کسب سهمیه لیگ برتر امیدهای کشور سال۹۰در آذربایجان غربی،کسب سهمیه لیگ دسته یک درسال۹۱ با تیم هومن ساز،آقای گلی در تورنمت که باعث کسب سهمیه حضور درلیگ برتر کشور شد.

پتروشیمی بندرامام فوتبال

مربیان شما تاکنون؟ واینکه چه تاثیراتی در روند رشد بازی شما داشتند؟
آقایان مسلم برمکی،بابک دوانی،ایمان عیسی زاده،کیارش الله وند،احسان قنواتی، نقش بسزایی در رشد فوتسال من داشتند و جا دارد همینجا از تمامی آنها تشکر کنم.

نقش سرپرستان در مسابقات صنایع پتروشیمی و باشگاهی؟
در حوزه صنایع پتروشیمی سرپرستان با لیاقت و مدبری همچون آقای تقی زاده،قنواتی،شریفی برایم زحمات زیادی کشیدند و در حوزه باشگاهی آقای سلطانی ،اقای ثابت مدیر عامل تیم استقلال نوین که امسال توانست بستر خوبی فراهم کند تا فوتسال ماهشهر جان تازه ای بگیرد و به لطف و زحمات ایشان امسال بتوانیم برای لیگ سهمیه کسب کنیم.

از آنجاییکه استقلال نوین در بحث ورزش پایه کارهای بزرگی کرده و آینده نگری خوبی داشته بعنوان بازیکن این باشگاه آیا نظر شما نسبت به این رویکرد مثبت بوده؟
نظرم کاملا مثبت هست و جای تشکر از مدیریت خوب این باشگاه نسبت به دیدگاه خوبشان وهمچنین برگزاری اردوهای استعدادیابی در ماهشهر که نگاه ویژه ای به توسعه فوتسال در پایه ها دارند.

استقلال نوین ماهشهر

استقلالی هستید یا پرسپولیسی؟
بنده هم مثل اکثر جنوبی ها به رنگ آبی گرایش دارم.

فکر نمیکنید که گرایش اکثر خوزستانیها به رنگ آبی به علت وجود تیم پر آوازه و قدرتمند استقلال اهواز هست در صورتیکه آمار و شواهد نشان میدهد عده کثیری پرسپولیسی هستند؟نظر خود شما؟
(لبخندی میزند) موافقم ولی کلا جنوبی ها آبی پوش هستند.

آیا بازیکن خشنی هستید؟تا بحال کارت گرفتید؟
اصلا اهل اعتراص و درگیری نیستم ولی زیاد تمارض میکنم و بابت همین یکی از بازیهای لیگ را به علت سه کارته بودن ازدست دادم.

نقش خانواده در پیشرفت شما؟
صدرصد انسان وقتی به جایگاهی میرسه از حمایت های خانواده است ،خداراشکر بارها در بازیها دست و پایم شکسته ولی بازهم خانواده ام حامی من بودند و تشویقم کردند.

سطح مسابقات فوتسال جام رمضان امسال را چگونه دیدید؟

خوشبختانه جام رمضان ماهشهر جز سه جام برترکشور هست و از انجاییکه که یک دوره جام رمضان در شمال برگزار کردیم به نسبت حضور بازیکنان و اسپانسرهایی که وارد میشوند باعث بالارفتن کیفیت بازی میشوند و ماحصل ان کشف استعدادهای جوان که دراستقلال نوین و تیم هایی که نماینده کشور در لیگ استان هستند میشود

سعید عساکره فوتسال

چه احساسی دارید ازاینکه مقابل وحید شمسایی بازی کردید و سطح بازی و لیگ فوتسال را دیدید؟این موضوع چقدردر بازی روبروی آنها تاثیرگذار بوده؟
اینکه مقابل آقای گل جهان بازی کردم حس بسیار خوبیه من مقابل ایشان با تمام انگیزه بازی کردم و قطعا وجود این آقا بود که من با تمام انگیزه مقابلشون بازی کنم وقتی بازی وحید شمسایی را میبینم میفهمم که چقدرسطح فوتسال ماهشهر نسبت به آنها پایینتر است.

الگوی ورزشی شما؟
محمدرضا حیدریان

مشوقان شما؟
خانواده

نظر شما در خصوص مسابقات صنایع و ایا چنین مسابقاتی برای فرزندان صنایع در رشته فوتسال موثر هست و انتظارات شما از مسئولین برگزارکننده مسابقات چیست؟
من در چندین دوره مسابقات صنایع و نفت شرکت داشتم و چنین مسابقاتی بسیار موثر هستند در پیشرفت فوتسال فرزندان صنایع و انتظاری که دارم این است که استعداد های فرزندان در تمامی رشته ها را کشف کنند.

سعید عساکره فوتسال ماهشهر

ایا تا بحال شیطنت ورزشی داشتید؟
در حین بازی که خیر اما همانطور که گفتم به علت خوب تمارض کردن ۴ تا پنالتی تو لیگ گرفتم.

آیا تا بحال مربی حین بازی بهت تذکر داده ؟
بله پیش امده البته هیچ واکنشی نشان ندادم و بعد از بازی عذرخواهی کردم.

نظر شما در خصوص استقبال تماشاگران در مسابقات فوتسال جام رمضان؟
استقبال بسیار بی نظیره،هدفی که هئیت فوتبال در کنار پیشرفت و کشف استعدادها در فوتسال داشته پر کردن اوقات فراغت مردم هم بعد ازافطار  بوده است که به نظر من در این مهم هم موفق بوده است.

نظر شما در خصوص هیئت فوتبال با توجه به عملکردی که در یکسال اخیر داشته؟
هیئت فوتبال با وجود تراکم تیم های زیاد کشوری که داریم در یکسال گذشته خیلی نقش بسزایی داشته و فعالیتش بی نظیربود،برگزاری چندین دوره کلاس دانش افزایی ،برگزاری تورنمت که با حضور استقلال اهواز و نفت گچساران بود و ازاین هیئت فعال بسیار تشکر میکنم.

سعید عساکره

بنظر شما آیا ماهشهر پتانسیل حضور در لیگ های بالای کشور را دارد؟
با توجه به پتانسیل بازیکنانی که در ماهشهرو رشته فوتسال وجود دارند از لحاظ امکاناتو سخت افزاری بله ولی در رشته فوتبال از لحاظ سخت افزاری چنین امکاناتی فعلا مهیا نیست.

کلام آخر؟
جا دارد که از پایگاه خبری ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر تقدیر و تشکر کنم بابت انعکاس خبرهای ورزشی و همینطور از خانواده و تمامی مربیان و دوستانم